do: byłem widziałem:
szykany sa po to aby popracowac troszke kierownicą,jesli OS Krzywa miałby polegac na tym,aby but prosta,opony ,rękaw i z powrotem but-to chyba nie na tym polega sprawnościówka typu KJS ,tylko wyścig na prostej z zawracaniem na rekawie :)
Ja rozumiem,ze rozmawiałes z zawodnikami i sami powiedzieli ci ,że to wszystko do bani:)
dziwnym trafem tez tam byłem i zawodnicy sobie chwali sobie przede wszystkim odcinki!
Tesco: typowo techniczny i wymagający odcinek-krawężniki nie wybaczały błedów..
PZZ: kocie łby-też mozna było sie rozpedzić,ale tez wymagały precyzji a nie PAŁOWANIA,bo bład konczył się strata czasu,jak nie usterka.
Lotnisko:skoro OS dla ciebie to,kita na prostej i ręczny na nawrotce to sie nie dziwie,ze tak bola cie te utrudnienia w postaci opon..
Opony ciebie denerwowały,a dla wszystkich zawodników to norma.
Pierw zobacz na czym polega KJS,jak sa poustawiane trasy,a wtedy się przekonasz,że te opony czy inne slamazarne przejazdy przeszkadzały tobie,a dla zawodniów to norma,bo na tym polega KJS!
teraz włącz PS II i pokaż wszystkim,ze i tak jestes najszybszy:)
Dopisane 16.01.2013r. o godz. 18:33:
Byłem widziałem,cyt:
"OS PZZ-ty- generalnie fajna trasa ale nie dało się stanąć tak, żeby można było widzieć cały przejazd"
Napisz to samo wszelakim organizatorom :od KJS,przez mistrzostwa Polski kończąc na Mistrzostwach Świata
:] :] :]
i sie zal:"bo ja stałem na odcinku i nie widziałem całego przejazdu :D:D:D"
A może odcinki specjalne mają polegac na jeździe wokół ronda? Ale tez nie ,bo wysepka zasłania:P
Dopisane 16.01.2013r. o godz. 18:37:
~byłem widziałem napisał(a): Ciekaw jestem gdzie ta mapa była :> mapki OS-ów owszem były ale dojazdu jakoś nie widziałem. Dla mnie tam dojechać to nie problem, bo znam teren ale rozmawiałem z ludźmi pod Tesco to wiele osób spoza Bc pytało jak dojechać
tu ci przyznam rację ,bo niewiele osób wie gdzie mógł byc ten odcinek,ale jak ktos chciał sie dowiedziec ,to masa osób mogła pomóc,bo wiedzieli:)