~~ula napisał(a): Roman był dziś na otwarciu biura posłnki z PO... To dość ważny fakt.
~~ napisał(a):~~ula napisał(a): Roman był dziś na otwarciu biura posłnki z PO... To dość ważny fakt.
W planie miał dożywotnia prezydenturę, a tutaj PiS wyskoczył z planem dwu kadencyjności dla samorządowców... jeszcze trochę a zobaczymy go na marszach KODu.
~szok napisał(a): Tylko w jednej szkole nauczyciele mieli "jaja". Niestety reszta to typowe pisowskie dupolizy.
~~ napisał(a):COOO???!!!! ŚPIĄ NA DYŻURACH?????? GOŚCIU POGRZAŁO CIEBIE TO SŁOŃCE????????????? JESTEM PIELĘGNIARKĄ I JESZCZE NIGDY MI SIĘ NIE UDAŁO ZASNĄĆ NA NOCCE. NO CHYBA ŻE JEST ZMIANA CZASU NA NOCNY WTEDY WSZĘDZIE, WSZYSCY NA NOCNYCH ZMIANACH MAJĄ USTAWOWO GODZINĘ NA PRZESPANIE SIĘ BO JAK WIEMY GODZINA 2:00 POWTARZA SIĘ. DLA TWOJEJ WIADOMOŚCI SPIRYTUSU JUŻ HOHO... JAK DAWNO W SZPITALACH NIE MA. CHYBA KTOŚ TU SIĘ W PRL-U ZATRZYMAŁ. I NIE PORÓWNUJ JAKIEGOŚ CHOREGO SERIALU "D.o.n." TO ŚWIATA RZECZYWISTEGO!!!!!!!!~~NIE POPIERAM TEGO STRAJKU napisał(a):
Moim zdaniem nauczyciele mają dobrze bo nic nie robią a zarabiają więcej od pielęgniarek. Jeżeli to pielęgniarki by strajkowały - rozumiem , bo one po 12H pracy na nocnej lub dziennej zmianie zarabiają mniej niż nauczyciel za 6-cio godzinny dzień w pracy.
Moim zdaniem pielęgniarki mają dobrze bo nic nie robią.
Śpią w nocy na dyżurach zamiast chorych pilnować.
Wszyscy wiedzą że piją w pracy (spirytus łyżeczkami) - dowód to niejaka Siostra Basen Niedaleko Aparatu.