~klucz-nick napisał(a): Ja wiem , ja sie na wszystkim znam na żylakach najbardziej.Bo ja klucz-nick jestem.ciekaw jestem jakbyś tak stanął ze mną oko w oko cz byłbyś taki odważny,bo teraz robaczku to się za monitorem chowasz pisząc głupoty na moje konto :P nie znam się na żylakach.
~klucz-nick napisał(a):~klucz-nick napisał(a): Ja wiem , ja sie na wszystkim znam na żylakach najbardziej.Bo ja klucz-nick jestem.ciekaw jestem jakbyś tak stanął ze mną oko w oko cz byłbyś taki odważny,bo teraz robaczku to się za monitorem chowasz pisząc głupoty na moje konto :P nie znam się na żylakach.
~klucz-nick napisał(a):~klucz-nick napisał(a):~klucz-nick napisał(a): Ja wiem , ja sie na wszystkim znam na żylakach najbardziej.Bo ja klucz-nick jestem.ciekaw jestem jakbyś tak stanął ze mną oko w oko cz byłbyś taki odważny,bo teraz robaczku to się za monitorem chowasz pisząc głupoty na moje konto :P nie znam się na żylakach.
A kozaczyć w ciemno potrafisz ptaszynko.Zobacz w lustro , ja stoje z drugiej strony.
~klucz-nick napisał(a):co dziennie jak się golę musze splunąć w lustro bo to co tam widzę jest przerażające :P już ci napisałem odbytnicza małpeczko gdzie jest twoje miejsce~klucz-nick napisał(a):~klucz-nick napisał(a): Ja wiem , ja sie na wszystkim znam na żylakach najbardziej.Bo ja klucz-nick jestem.ciekaw jestem jakbyś tak stanął ze mną oko w oko cz byłbyś taki odważny,bo teraz robaczku to się za monitorem chowasz pisząc głupoty na moje konto :P nie znam się na żylakach.
A kozaczyć w ciemno potrafisz ptaszynko.Zobacz w lustro , ja stoje z drugiej strony.