~Brunatnoczarny Kosmos napisał(a): 5G to smierc ,
~Złotordzawa Turzyca napisał(a): Każde badania to potwierdzają. Jestem inżynierem elektronikiem, doskonale wiem czym jest pole magnetyczne i promieniowanie. W przeciwieństwie do ciebie. Więc zamiast siać fermentbdoksztalc się. Wieże GSM są budowane od lat na terenach zaludnionych i ich wpływ na zdrowie ludzkie jest żaden. A tu się skrzyknęło paru paranoików i chce o protestować postęp technologiczny swojej wsi. Brawo, w wykrotach dalej będą rozmawiać przez 2 kubeczki połączone sznurkiem, bo kilka osób nie wie co to GSM i jak działa. Tragedia.
~Złotordzawa Turzyca napisał(a): Każde badania to potwierdzają. Jestem inżynierem elektronikiem, doskonale wiem czym jest pole magnetyczne i promieniowanie. W przeciwieństwie do ciebie. Więc zamiast siać fermentbdoksztalc się. Wieże GSM są budowane od lat na terenach zaludnionych i ich wpływ na zdrowie ludzkie jest żaden. A tu się skrzyknęło paru paranoików i chce o protestować postęp technologiczny swojej wsi. Brawo, w wykrotach dalej będą rozmawiać przez 2 kubeczki połączone sznurkiem, bo kilka osób nie wie co to GSM i jak działa. Tragedia.
~~Ciemnogranatowy Ligustr napisał(a):~Złotordzawa Turzyca napisał(a): Każde badania to potwierdzają. Jestem inżynierem elektronikiem, doskonale wiem czym jest pole magnetyczne i promieniowanie. W przeciwieństwie do ciebie. Więc zamiast siać fermentbdoksztalc się. Wieże GSM są budowane od lat na terenach zaludnionych i ich wpływ na zdrowie ludzkie jest żaden. A tu się skrzyknęło paru paranoików i chce o protestować postęp technologiczny swojej wsi. Brawo, w wykrotach dalej będą rozmawiać przez 2 kubeczki połączone sznurkiem, bo kilka osób nie wie co to GSM i jak działa. Tragedia.