~Malinowy Winobluszcz napisał(a): Co ty konwalia za brednie tu piszesz? Spojz na ślady hamowania tira przechodzą z prawego na lewy pas to po 1 po 2 dowiedz się w jakim miejscu jest układ hamulcowy oraz układ kierowniczy w tirze. Po za tym jeśli masz prawo jazdy (a przy takich bredniach to jedynie czym się poruszałeś to pewnie rower albo skuter bo na dowód można) to rozpędź się do 90 i zacznij hamowac gwałtownie na mokrym (i tu właśnie wracamy do budowy tira układ hamulcowy znajduje się sprzadu jeśli go rozwalisz to działa 0-1 czyli pełna siła i blokuję koła zresztą widać to na zdjęciu jako ślady po oponach więc ty wina jest ewidentną młodego kierowcy zjechał na pas po którym poruszał się tir ale jeśli tego nie widzisz to słaby z cb detektyw. A jeśli chcesz dalej komuś wmawiać żeby toczył boj to zrób sobie kursy takie jakie mają technicy policyjnie i wtedy zaczyna walkę bo jak narazie to oprucz zdjęcia i naćpanego i oviemnialego umysłu to
~~Jaskraworóżowa Konwalia napisał(a): skoro tir w panice raptownie skrecil to dlaczego przyczepa tira jest również na pasie VW ? dlaczego przyczepa nie jest po skosie to przecież ciezki samochod
~~Jaskraworóżowa Konwalia napisał(a): jakim cudem VW zjechal skoro to ciezarowka nie jest na swoim pasie w dodatku wyglada jakby wlasnie wjechala na ten pas a VW po uderzeniu odpbilo. Znowu technik Wisniewski wysunął w wnioski na bazie "załatwienia"?
Do rodziny i armi zginął żołnież macie obowiązek sprawdzic dokumentacja jest robiona nieprawidlowo do protokow wpisywane są pomiary z gotowców ślady nie są prawidłowo zbierane
Prosze sie przyjrzec zdjecia nie sątylko pogladowe oddaja rzeczywistość
Jak byś troszeczkę pomyślał , i miał choć troszkę pojęcia, to byś wiedział że odruch kierowcy jest uniknięcie zderzenia ! Wiec jak kierowca tego pasata zjechał na lewo czyli na pas ciężarówki to odruch kierowcy żeby uniknąć zdeżenia też był w lewo w celu ominięcia . A dla mało myślących pojazd nie zatrzymuje się w miejscy , Więc po odruchu próby ominięcia auta osobowego , samochód cieżarowy zatrzymał się na przeciwległym pasie. Mam nadzieje że dotarło do ciebie to co napisałem
~~Buraczkowy Eukomis napisał(a):~~Jaskraworóżowa Konwalia napisał(a): jakim cudem VW zjechal skoro to ciezarowka nie jest na swoim pasie w dodatku wyglada jakby wlasnie wjechala na ten pas a VW po uderzeniu odpbilo. Znowu technik Wisniewski wysunął w wnioski na bazie "załatwienia"?
Do rodziny i armi zginął żołnież macie obowiązek sprawdzic dokumentacja jest robiona nieprawidlowo do protokow wpisywane są pomiary z gotowców ślady nie są prawidłowo zbierane
Prosze sie przyjrzec zdjecia nie sątylko pogladowe oddaja rzeczywistość
Jak byś troszeczkę pomyślał , i miał choć troszkę pojęcia, to byś wiedział że odruch kierowcy jest uniknięcie zderzenia ! Wiec jak kierowca tego pasata zjechał na lewo czyli na pas ciężarówki to odruch kierowcy żeby uniknąć zdeżenia też był w lewo w celu ominięcia . A dla mało myślących pojazd nie zatrzymuje się w miejscy , Więc po odruchu próby ominięcia auta osobowego , samochód cieżarowy zatrzymał się na przeciwległym pasie. Mam nadzieje że dotarło do ciebie to co napisałem
~~Zazieleniała Sośnica napisał(a): Symulacje, analizy, sryzy. Przestańcie wreszcie pieprzyć. TIR miał kamerę i wszystko w tej sprawie jest jasne, i koniec dyskusji.