~~Miedzianoczerwony Ubiorek napisał(a): Bez przesady. Ta pani nie potrafi czytać prostych komunikatów ? Potrafi, bo ładnie, stylistycznie pisze. Parkomat stoi przy witrynie apteki. Nie podeszła 3 metry ? No daj IE ludzie spokój, sama jest sobie winna. Nie jest prawdą, że wszystkie kopert były zajęte. Tam ZAWSZE są wolne miejsca dla niepełnosprawnych.
Inna sprawa i głupota moim zdaniem, to wymóg pobrania bezpłatnego biletu na niebieskiej kopercie, z kartą parkingową. Taki wymóg wynika wprost z regulaminu. To już jest rzeczywiście niezrozumiałe.
~~Miedzianoczerwony Ubiorek napisał(a): Pani ewidentnie naruszyła wszelkie zasady. Każda firma zarządzająca parkingami, powinna taką reklamację oddalić. Brak uzasadnienia do uznania jej reklamacji, a empatia nie powinna działać, gdy ktoś chce być bardziej papieski od papieża.