Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat

Sukcesy nowego rządu

~~J24 niezalogowany
8 stycznia 2025r. o 22:11
J24 znowu nadaje koma komu pasi to gites koma te 30 letnie tramwaje jak nówki idą koma, nisko podłogowe sprężynowe fertig.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
22745
oprych
9 stycznia 2025r. o 5:10
~~Purpurowa Konwalia napisał(a):
Ktoś napisał: oprych napisał(a):
Ktoś napisał: Ktoś napisał: ~~j23 napisał(a): Ambitny cel: stare niemieckie tramwaje na poznańskich torach...30-letnie tramwaje z Bonn trafią do Poznania. Poznań zapłaci za nie maksymalnie 2 miliony 230 tysięcy euro – podał „Głos Wielkopolski”.To tramwaje typu R1.1 - mają 28,6 metra długości, są w większości niskopodłogowe i dwukierunkowe. Mieszczą maksymalnie 170 pasażerów. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu kupi je od Stadtwerke Bonn – podał dziennik.Zgodnie z umową tramwaje będą dostarczane sukcesywnie w 2025 r. Pierwszy powinien dotrzeć do Poznania za kilka miesięcy. ....

PO co budować CPK jak mozna kupić tramwaje ? I to jest sukces !!!... zamiast zasmiecać niemiemcy tramwaje dostanaą drugie życie...recykling w czystej postaci....hahaha....I pewnie bezawaryjne :-). Niemiec płakał jak sprzedawał:-)





Niemiec płakał jak sprzedawał.


A możesz podać jaki masz samochód i ilu letni .Za twoim też Niemiec płakał ?



Nie. Za moim płakał Francuz.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~pytanie 4 niezalogowany
9 stycznia 2025r. o 5:19
oprych napisał(a):
Ktoś napisał: ~~Purpurowa Konwalia napisał(a):
Ktoś napisał: Ktoś napisał: oprych napisał(a): Ktoś napisał: Ktoś napisał: ~~j23 napisał(a): Ambitny cel: stare niemieckie tramwaje na poznańskich torach...30-letnie tramwaje z Bonn trafią do Poznania. Poznań zapłaci za nie maksymalnie 2 miliony 230 tysięcy euro – podał „Głos Wielkopolski”.To tramwaje typu R1.1 - mają 28,6 metra długości, są w większości niskopodłogowe i dwukierunkowe. Mieszczą maksymalnie 170 pasażerów. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu kupi je od Stadtwerke Bonn – podał dziennik.Zgodnie z umową tramwaje będą dostarczane sukcesywnie w 2025 r. Pierwszy powinien dotrzeć do Poznania za kilka miesięcy. ....

PO co budować CPK jak mozna kupić tramwaje ? I to jest sukces !!!... zamiast zasmiecać niemiemcy tramwaje dostanaą drugie życie...recykling w czystej postaci....hahaha....I pewnie bezawaryjne :-). Niemiec płakał jak sprzedawał:-)





Niemiec płakał jak sprzedawał.


A możesz podać jaki masz samochód i ilu letni .Za twoim też Niemiec płakał ?


Nie. Za moim płakał Francuz.


Do roboty na 6 ???
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Nadżółkły Chmiel niezalogowany
9 stycznia 2025r. o 6:28
~~Karmelowa Kobea napisał(a):
Ktoś napisał: ~~j23 napisał(a): Ambitny cel: stare niemieckie tramwaje na poznańskich torach...30-letnie tramwaje z Bonn trafią do Poznania. Poznań zapłaci za nie maksymalnie 2 miliony 230 tysięcy euro – podał „Głos Wielkopolski”.To tramwaje typu R1.1 - mają 28,6 metra długości, są w większości niskopodłogowe i dwukierunkowe. Mieszczą maksymalnie 170 pasażerów. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu kupi je od Stadtwerke Bonn – podał dziennik.Zgodnie z umową tramwaje będą dostarczane sukcesywnie w 2025 r. Pierwszy powinien dotrzeć do Poznania za kilka miesięcy. ....

PO co budować CPK jak mozna kupić tramwaje ? I to jest sukces !!!... zamiast zasmiecać niemiemcy tramwaje dostanaą drugie życie...recykling w czystej postaci....hahaha....I pewnie bezawaryjne :-). Niemiec płakał jak sprzedawał:-)


Dla pełnej jasności i uzasadnienia decyzji władz Poznania porównaj ceny za sztukę, może zrozumiesz dlaczego kupiono też stare.
,, Wprowadzenie do obsługi tramwajów z Niemiec, wraz z zakupem 30 nowych, produkowanych pod Poznaniem tramwajów Modertrans Gamma (za 9,4 mln zł za sztukę), oznaczać będzie koniec użytkowania w Poznaniu tramwajów wysokopodłogowych, dzięki czemu transport publiczny stanie się w pełni dostępny dla osób z ograniczeniami ruchu "
,, cena maksymalna za jeden pojazd to 46,5 tysiąca euro " - ten niemiecki.
Ok. 200 tys zł stary a nasz nowy 9,4 mln zł . Wystarczy ?.


30 letni sprzęt to się na złom oddaje....A ile będzie kosztował miasto serwis tego szrotu ?To nie Galaxy że wymienisz grill na nowy model i po remoncie. Tam części kosztują...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Signum 22 niezalogowany
9 stycznia 2025r. o 6:56
A może tak popisz o tym jak poloczki handlują rozpadającymi się szrotami niemieckimi wycinając z nich wcześniej katalizatory i dziury w podłodze wypełniając piankami. .Później popisz o nowych modelach Fordów czy Audi gdzie nowe grille to tylko jedne ze zmian jakie zrobiono w nowszych rocznikach. Ale co ty możesz o tym wiedzieć jak szczytem twoich osiągnięć jest kanciaste ,,paserati'' lub kwadratowa ,,golfina''.
Dlatego twój serwis to wiejska szopa i kowadło .
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~J23 niezalogowany
9 stycznia 2025r. o 8:28
"Czas zapytać głośno: dlaczego Polska wspiera niemieckie koncerny kosztem ojczystych zakładów?....
Radom wkracza w kolejną fazę ekologicznej transformacji. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji (MPK) ogłosiło zakup 20 nowoczesnych autobusów elektrycznych marki MAN, niemieckiego giganta motoryzacyjnego. Kontrakt o wartości ponad 56 milionów złotych obejmuje również stacjonarne ładowarki i zostanie sfinansowany niemal w całości ze środków publicznych.ARP E-Vehicles – symbol niewykorzystanych szans
Podczas gdy niemieckie autobusy wjeżdżają na polskie ulice, ARP E-Vehicles, polski producent autobusów elektrycznych, walczy o przetrwanie......
Gospodarcza zagadka
Dlaczego polskie miasta, które korzystają z publicznych środków na zakupy ekologicznych autobusów, nie decydują się na wspieranie krajowych firm? W przypadku Radomia wybór padł na MAN – firmę z Niemiec, które są największym beneficjentem polskich zakupów transportowych. Tymczasem ARP E-Vehicles, która produkuje autobusy w 60 proc. oparte na polskich komponentach, pozostaje w cieniu. Tymczasem wybór zagranicznych producentów ma poważne konsekwencje dla polskiego rynku pracy i rodzimej gospodarki. W ARP E-Vehicles pracowało kiedyś 100 osób. Dziś zostało ich zaledwie 50, a przyszłość firmy stoi pod dużym znakiem zapytania."
źr. wPolsce24 za PAP
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Uha niezalogowany
9 stycznia 2025r. o 9:31
Lepiej wspierać demokratycznych Niemcòw niż sowietòw.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~J24 niezalogowany
9 stycznia 2025r. o 9:32
To co Polskie jest nieekologiczne koma git koma niemieckie nawet szrotówek jest ekologiczne koma gut koma fertig koma.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.