Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Strajk nauczycieli w Bolesławcu
~~Ciemnobrązowy Gajowiec niezalogowany
21 marca 2019r. o 19:39

‹ wróć

Partia rządząca wyemitowała spot, w którym zestawia słowa Grzegorza Schetyny obiecującego natychmiastowe podwyżki dla nauczycieli ze słowami Joanny Kluzik-Rostkowskiej z 2015 roku. - 60 procent nauczycieli zarabia średnio pięć tysięcy złotych - mówiła wówczas szefowa MEN.
I pozamiatane ,
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Wielbłądzi Hiacynt niezalogowany
21 marca 2019r. o 20:48
Jak tak czytam ile to nauczyciel zarabia, to dochodzę do wniosku, że ktoś mnie w bambuko robi - jestem nauczycielem i nie mam nawet 2000 na konto... damn it
~~Wiśniowy Ziarnopłon niezalogowany
21 marca 2019r. o 20:49
~~Poczerwieniała Niezapominajka napisał(a): Nauczyciele opamietajcie sie.Czy zdajecie sobie sprawe z tego ze ta akcja powoduje niezadowolenie spoleczne. Tym samym wpadacie w te sama grupe spoleczna co politycy czy prawnicy -osob niewartych zaufania. Narzekacie na trudne warunki pracy. Ale kto jak nie wy ma tyle przywilejow przy tak niewielkim ryzyku?

Ty ... ,,niewielkie ryzyko''Wiesz że we Francji nauczyciel zarabia więcej od posła? A wiesz ze tym nauczycielem najczęściej jest Polak ,Anglik a nie Francuz? Matole od lat za wszystko oskarża się nauczyciela,za rozwydrzonego bachora ,za złe wyniki ,za zbyt pozne wezwanie karetki ,za to ,że nozem walnął innego kolege za to ze wogole nauczyciel chce pracować .Srednia tygodniowa do płacy to 20 godzin a dodaj to wszystko co nauczyciel robi w domu lub na bezpłatnych obowiązkowych kółkach.Brac bachory i uczyc w domu.Nauczyciele trzymajcie się .W GRUPIE SIŁA

Zastosowana autokorekta

~~Szarawobiały Kokorycz niezalogowany
21 marca 2019r. o 21:57