~~Pistacjowa Forsycja napisał(a):~~Rudobrunatnyrudawy Kalocefalus napisał(a):~~Białawy Winorośl napisał(a):. Dlatego ,że kierowca ciężarówki ma najmniejszy , bezpośredni kontakt z innymi osobami. To tak w skrócie. Pozdrawiam~~Bławatkowa Kokoryczka napisał(a): " ... Albo z tej pracy zrezygnuję, albo zamieszkam w Niemczech."Widzisz ,człowieczku o ptasim móżdżku, ty rozmawiałeś z kierowcą, a ja pracuję jako kierowca i wiem o czym piszę. Ale twoim priorytetem jest obrażanie innych. To tak w skrócie.
To Twój wybór. Masz prawo zamieszkać w Niemczech. Jakim prawem chcesz wymusić na Polskim Rządzie zmianę decyzji? Kierujesz się jedynie samolubnym, prymitywnym egoizmem. Blokada granic ma zatrzymać przywleczenie do Polski jeszcze większej zarazy. Wyjedź i daj nam spokojnie żyć!
A kierowcy ciężarówek mogą wjeżdżać bez ograniczeń? Dlaczego?
Tak w skrócie to lecz się na głowę ,,Kierowcy tirów muszą stać w kolejkach ,żeby zdać towar, wypisać papiery na spedycjach muszą jeść i myć się na parkingach ,rozmawiałem z kierowcą to mówi ,że o wiele mniejszy kontakt ma w Polsce jak jest w domu jak w Niemczech .
~~Pistacjowa Forsycja napisał(a):~~Rudobrunatnyrudawy Kalocefalus napisał(a):~~Białawy Winorośl napisał(a):Widzisz, człowieczku o ptasim móżdżku, ty tylko rozmawiałeś z kierowcą, a ja pracuję jako kierowca i wiem o czym piszę. Ale twoim priorytetem jest tylko obrażanie innych osób. To tak w skrócie.~~Bławatkowa Kokoryczka napisał(a): " ... Albo z tej pracy zrezygnuję, albo zamieszkam w Niemczech.". Dlatego ,że kierowca ciężarówki ma na
To Twój wybór. Masz prawo zamieszkać w Niemczech. Jakim prawem chcesz wymusić na Polskim Rządzie zmianę decyzji? Kierujesz się jedynie samolubnym, prymitywnym egoizmem. Blokada granic ma zatrzymać
Tak w skrócie to lecz się na głowę ,,Kierowcy tirów muszą stać w kolejkach ,żeby zdać towar, wypisać papiery na spedycjach muszą jeść i myć się na parkingach ,rozmawiałem z kierowcą to mówi ,że o wiele mniejszy