Horus napisał(a): bzdura...
nieobsłużony klient ma prawo zażądać podstawy o odmowie usługi a sprzedaż to usługa...
zgłasza taki przypadek do odpowiedniego urzędu ( myślę że wiesz jaki ) i sklep ma taką grzywnę że właściciel z rozumem się nie połapie...:]
Wystarczy w regulaminie sklepu dopisać punkt że twój prywatny sklep nie obsługuje i tyle.
Wywieszasz kartkę na drzwiach wejściowych i masz takie prawo bo to twój sklep
Dopisane 03.03.2021r. o godz. 21:03:
Horus napisał(a): bzdura...
nieobsłużony klient ma prawo zażądać podstawy o odmowie usługi a sprzedaż to usługa...
zgłasza taki przypadek do odpowiedniego urzędu ( myślę że wiesz jaki ) i sklep ma taką grzywnę że właściciel z rozumem się nie połapie...:]
Wystarczy w regulaminie sklepu dopisać punkt że twój prywatny sklep nie obsługuje i tyle.
Wywieszasz kartkę na drzwiach wejściowych i masz takie prawo bo to twój sklep
Dopisane 03.03.2021r. o godz. 21:06:
Horus napisał(a): bzdura...
nieobsłużony klient ma prawo zażądać podstawy o odmowie usługi a sprzedaż to usługa...
zgłasza taki przypadek do odpowiedniego urzędu ( myślę że wiesz jaki ) i sklep ma taką grzywnę że właściciel z rozumem się nie połapie...:]
W regulaminie sklepów jest że z psami wstęp wzbroniony i kartka na szybie, drzwiach wejściowych i nikt z psem nie wchodzi......