turbo jest po regeneracji,wszystkie weze sprawdzone,grucha wymieniona,zawor n75 wymieniony,wymieniony takze komputer gdyz zmienialo sie napiecie, turbo rozlacza sie zazwyczaj przy 140km/h wystarczy ze zdejme noge z gazu po czym znow nacisne i turbo znow dziala i tak dookola. vag nie pokazuje bledow,
zgadza sie tu nie ma zmiennej geometrii
o to moj email slawo_16@wp.pl
To co napisales to juz cos wiecej nam mowi.
moze po prostu sztanga turbiny zle wyregulowana.
Tam jest zawor wast gate i jak turbina za mocno pompuje
To ten zawor sie otwiera i upuszcza cisnienie. Moze zle jest ustawione. Skoro piszesz , ze w kompie nie ma bledow to raczej w tryb awaryjny nie wchodzi, bo by blad zostal w kompie. Ale wypadaloby podlaczyc kompa i nie tylko odczytac bledy. Trzeba by sprawdzic parametry pompy wtryskowej , kat wtrysku, i zrobic logi dynamiczne podczas jazdy. Bedzie widac jak pompuje turbo, i co sie dzieje w momencie kiedy sie rozlacza.
Tego pewnie mechanikom sie juz nie chce robic?
Czy na innych biegach przy wyzszych obrotach jak przytrzymasz to tez rozłącza turbine?
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.