~pong napisał(a): Co do żony to służę pomocą - chętnie sprawdzę jaki ma ping
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
Upc nadal ostro walczy z netem w bolesławcu. Ping rzeczywiście za wysoki a prędkość hmm, miała być 120mb jest 50 mb lub mniej, awaria miała zostać usunięta 6 listopada :P mamy 9 ... :| :| :|
Dzisiaj dostałem odpowiedź od UPC. Ciekawe czy każdemu anulują rachunek za czas awarii lub może dadzą tylko tym, którzy się upomnieli.
Szanowny Panie,
odpowiadając na reklamację informuję, że abonament za okres braku dostępu do usługi (23-30/10/2015) zostanie anulowany. Zgodnie z zapisami Regulaminu świadczenia usług przez UPC (par. 37, pkt 2), w sytuacji awarii rekompensata należna jest za każdy dzień braku dostępu do usługi. Korekta zostanie naliczona w rachunku za grudzień.
Przepraszam za niedogodności, na jakie został Pan narażony w związku brakiem dostępu do usługi.
Odnosząc się do oczekiwania zwrotu poniesionych kosztów wyjaśniam, że zgodnie z ogólnymi zasadami kodeksu cywilnego na osobie, która domaga się zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych, spoczywa ciężar należytego skonkretyzowania i udowodnienia szkody, rozumianej jako uszczerbek majątkowy, a także wykazania- w zależności od podstawy roszczeń- związku przyczynowego pomiędzy zawinionym działaniem lub zaniechaniem sprawcy szkody a poniesioną szkodą (art. 6 w związku z art. 415 kodeksu cywilnego) lub związku przyczynowego pomiędzy niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązania a szkodą (art. 6 w zw. Z art. 471 kodeksu cywilnego).
Jeżeli zatem podtrzymuje Pan swoje zarzuty względem UPC Polska, prosimy o wykazanie wskazanych powyżej przesłanek.
W przypadku decyzji o rozwiązaniu Umowy, proszę o przesłanie pisemnego oświadczenia.
Oświadczenie powinno zawierać następujące dane:
- Numer Identyfikacyjny
- imię i nazwisko Abonenta
- adres świadczenia usług
- odręczny podpis Abonenta.
Skan lub zdjęcie dokumentu może Pan przesłać, jako załącznik, poprzez formularz kontaktowy lub odpowiadając na tą wiadomość.
Termin odłączenia zostanie wyznaczony w trybie regulaminowym- na koniec cyklu rozliczeniowego, przypadającego po upływie 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Jeśli oświadczenie otrzymamy do dnia 30/11/2015, odłączenie usługi nastąpi dnia 01/01/2016.
Mam nadzieję, że odpowiedź przyjmie Pan z akceptacją. Jeśli pojawią się kolejne pytania zapraszam do kontaktu, również poprzez formularz na stronie www.upc.pl/kontakt.
~~Ja napisał(a): Co jest z tym UPC?? Od wczoraj nie ma telewizji ani internetu. Wrrr
Dokładnie. Najpierw komunikat miałem że na mojej ulicy naprawa usterki potrwa do 25.11.2022 godzina 17:30..… potem że do 21:30.... Oczywiście nadal nie działa, teraz piszę że awaria zostanie usunięta do 26.11.2022 godzina 12:30. Wychodzic będzie bez tv bez neta blisko 24h...
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.