~Drill nie chciało mi się logować niezalogowany 30 października 2015r. o 16:44
Awaria z zrywaniem połączenia dla rynku i okolic (Chopina armii zacisze etc) oraz Bielska i okolice została juz usunięta. Reszta usterek wynikać może z słabego sygnału w mieszkaniu ( stare kable- czarne kable najczęściej lub uszkodzone rozgalezniki
Składajcie reklamacje, ja tak zrobiłam ( w moim przypadku były problemy z TV).
W nawiązaniu do otrzymanej wiadomości informuję, że w naszym systemie odnotowano, iż zakłócenia w funkcjonowaniu usługi mogą występować w okresie od 25.10.2015 do 06.11.2015 (przewidywany termin usunięcia usterki, który może ulec zmianie).
W związku z powyższym podjęto decyzję o przyznaniu bonifikaty stanowiącej równowartość 30 procent abonamentu naliczonego za ww. okres. Stosowną korektę uwzględnimy w jednym z kolejnych rachunków.
Przepraszam za niedogodności związane z nieprawidłowym działaniem usługi.
~Zawiedziony niezalogowany 31 października 2015r. o 16:24
Te całe UPC to pic na wodę, podpisałem nową umowę na internet z UPC, przyszedł instalator dał modem umowę i wyszedł, twierdząc że nie mam okablowania, i tak mijały dni i do tej pory nikt się nie zjawił z techników/instalatorów pomimo już kilkunastu skarg i obietnic z infolinii UPC. Na szczęście mogę odstąpić od umowy.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.