Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA 1,5% podatku dla Klekusiowo
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Elektryk Österreich (Austria)

3004
#masi nieaktywny
5 listopada 2016r. o 11:53
Za tę cenę i opisówkę tylko zostaje Wam Ukraina : )

<b>elektrykabudowlana.pl</b>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
8507
#aga2 nieaktywny
5 listopada 2016r. o 18:18
no tak bo firmie a Austrii trzeba zapłacić od 40-60 euro na godzinę a polski elektryk ma robić za 12 euro jeszcze własne narzędzia firma i opłacać ZUS w Polsce ;)
11100
#Blackjack nieaktywny
5 listopada 2016r. o 18:23
Ja za tą cenę to jeszcze własne przewody dorzucę :D
Oferta życia ;)

Nie wolno, Rin, absolutnie nie wolno przegryzać ludziom gardeł. (...) To nielegalne.
14593
#klucznick nieaktywny
5 listopada 2016r. o 19:50
nie znam się na elektryce ,ale niemiecki pracodawca dał mi 12 e netto + diety i zatrudniał mnie , zakwaterowanie ze śniadaniem gratis i auto służbowe gratis,praca lekka i przyjemna w asenizacji miasta,jak widac tam nie pracuje,żenada,na palacza potrzebują tylko trzeba mieć własny węgiel :P
~k1p niezalogowany
5 listopada 2016r. o 22:54
Może jeszcze frytki do tego?
3145
#hemi nieaktywny
6 listopada 2016r. o 17:46
Swoje ,czy aby pracodawca dał?

Szkoda naszej Europy-była taka piekna,teraz czeka nas MuslimEuropa :(
2820
#k1p nieaktywny
6 listopada 2016r. o 22:33
Żarty żartami, ale oferta jest co najmniej nie poważna.
Każdy, kto ma uprawnienia, narzędzia i pilnuje swojej roboty, może za te pieniądze pracować na miejscu.
Gdy przeczytałam powyższą ofertę moim znajomym, Polakom mieszkającym w Niemczech (pracującym - posiadającym własną działalność), powiedzieli, że takie oferty rozpatruje się, gdy stawka wynosi co najmniej 25 euro za godzinę.
Nie dajcie się wykorzystać.
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.