Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

JORYC JERZY CZAJKOWSKI

~Anonim niezalogowany
23 listopada 2016r. o 21:30
Dzień dobry, to już trzeci raz, kiedy zawiodłem się na firmie Joryc, stąd ten wpis.

Pierwsza sytuacja: nie mogłem się dodzwonić, na miejscu również nie mogłem załatwić serwisu, bo grafik zajęty na wiele dni, a nawet kazano wrócić w kolejnym tygodniu, bodajże. Klient przy takim traktowaniu może się poczuć jak niechciany. Może rzeczywiście ta firma nie potrzebuje klientów. Koła próbowano mi sprzedać niezgodnie ze specyfikacją samochodu, dobrze, że są w Bolesławcu jeszcze inne firmy.

Druga sytuacja: żona w ciąży, umówiona na konkretny dzień i godzinę. Kazano jej czekać godzinę na serwis klimatyzacji. Po przyjęciu auta na serwis po kolejnej godzinie serwis stwierdza, że nie jest w stanie podłączyć się pod klimatyzację (normalne auto - Ford Mondeo!) - brak końcówek! Żadnych przeprosin, żona wściekła. Serwis wykonaliśmy tam, gdzie potraktowano nas tak, jak traktuje klienta dobry zakład - z empatią, zrozumieniem i profesjonalnie serwis wykonany ekspresowo.

Trzecia sytuacja: zmieniałem w tej firmie koła z zimowych na letnie, wiosną tego roku. W workach wrzuciłem je do garażu. W zeszłym tygodniu zapakowałem zimowe do auta i wyruszyłem na wymianę na zimowe. Okazało się, że brakuje kołpaka. Ewidentnie ktoś nie założył kołpaka na czwarte koło przy wymianie na letnie, spakował je do bagażnika, a ja - nie sprawdzając - wrzuciłem koła do garażu, ufając, że nikt mnie nie "zrobił na kołpak". Firma nie chciała pomóc, odnaleźć kołpaka, zaproponować bezpłatnego serwisu - słowem: nic. Wyszedłem na oszusta "na kołpak", będąc potraktowany podrzędnie. Kazali sprawdzać za każdym razem przy odbiorze, jak by sugerowali, że nie można im ufać. OK - nie będę!

To była ostatnia wizyta w tym serwisie. Moim zdaniem, pracownikom brakuje ogłady, zrozumienia punktu widzenia klienta i profesjonalizmu. Proponuje, Panie właścicielu, wysłać ekipę na szkolenie z obsługi klienta, jeśli chce Pan pozostać "na topie" w tym mieście. W przeciwnym razie, takich jak ja - niezadowolonych klientów - będzie co raz więcej, a Pan zacznie odnotowywać spadki w sprzedaży.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
23 listopada 2016r. o 21:46
Ja również miałem nieprzyjemność być pouczanym przez panią z obsługi klienta. Mam wrażenie, że ta pani za bardzo obrosła w piórka. Nie wiem czy właściciel prowadzi taką politykę odnośnie poziomu obsługi klienta czy ta pani działa poza jego kontrolą i wiedzą. Ale źle to świadczy o firmie.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ja niezalogowany
23 listopada 2016r. o 23:10
Wiem o czym piszecie , byłam też tam i niema zamiaru już wracać. Oddałam samochód do naprawy , na drugi dzien auto miało byc zrobione . Zapierdzielam autobusem (bo jestem z poza okolic Boleławca) i co rozczarowanie ....przepraszamy ale złą część zamówiliśmy i samochód będzie do odbioru na drugi dzień . A najlepsze że to nie była jedna taka sytuacja u nich . Nigdy wiecej tam nie wrócę !!!!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 listopada 2016r. o 8:02
~ja napisał(a): Wiem o czym piszecie , byłam też tam i niema zamiaru już wracać. Oddałam samochód do naprawy , na drugi dzien auto miało byc zrobione . Zapierdzielam autobusem (bo jestem z poza okolic Boleławca) i co rozczarowanie ....przepraszamy ale złą część zamówiliśmy i samochód będzie do odbioru na drugi dzień . A najlepsze że to nie była jedna taka sytuacja u nich . Nigdy wiecej tam nie wrócę !!!!


Jakbyś pomyślała i zadzwoniła to byś autobusem jechać nie musiała. Takie proste ale co dla niektórych :D
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Flakon niezalogowany
24 listopada 2016r. o 8:06
Ja tesz nie polecam.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 listopada 2016r. o 8:13
To jest ta firma z siedzibą na Orlej obok Bonitexu ?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~- niezalogowany
24 listopada 2016r. o 8:18
~ napisał(a):
~ja napisał(a): Wiem o czym piszecie , byłam też tam i niema zamiaru już wracać. Oddałam samochód do naprawy , na drugi dzien auto miało byc zrobione . Zapierdzielam autobusem (bo jestem z poza okolic Boleławca) i co rozczarowanie ....przepraszamy ale złą część zamówiliśmy i samochód będzie do odbioru na drugi dzień . A najlepsze że to nie była jedna taka sytuacja u nich . Nigdy wiecej tam nie wrócę !!!!


Jakbyś pomyślała i zadzwoniła to byś autobusem jechać nie musiała. Takie proste ale co dla niektórych :D


Ja, jako klient, mam przewidywać, dzwonić i upewniać się czy zlecenie zostało wykonane w umówionym terminie? Chłopie, ty chyba w GSie nadal pracujesz.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Rambo niezalogowany
24 listopada 2016r. o 9:34
A gdzie ta firma jest??,pytam zeby sie nie naciac.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA KGHM zaprasza
REKLAMAMrowka zaprasza