Ostrzegam wszystkich kupujących sprzęt elektrotechniczny w sklepach lidll.W razie ararii serwis przyjmuje zgłoszenie i na tym się kończy.Moja sprawa z reklamacją trwa już trzy miesiące i serwis tylko przeprasza oraz zapowiada szybkie zajęcie się sprawą.Pisma oraz telefony do serwisu nie przynoszą żadnego rezultatu.Był to mój ostatni zakup sprzętu w Lidlu.
~~Jasnozielony Mak niezalogowany 9 sierpnia 2021r. o 13:48
Ja już wiele rzeczy elektronicznych kupiłem w Lidlu i długo służą bez żadnych problemów ale ze sprzętem trzeba potrafić się obchodzić i czytać instrukcję.
~~Rudawobrązowa Tibuchina niezalogowany 10 sierpnia 2021r. o 16:55
Miałam identyczną sytuację.nie reklamujcie online.czekałam od 31.05 i zero kontaktu- masa telefonów na infolinię bez efektu-do teraz i w końcu tą samą rzecz zaniosłam do sklepu- spisaliśmy reklamację i po 7 dniach otrzymałam nowy towar.
Widzę, że nie jest to odosobniony przypadek.
Przemądrzałym dziękuję za zbędne komentarze. Założyciel postu ma w 100% rację.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.