Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA 1,5% podatku dla Klekusiowo
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Znów wzrost zakażeń. W powiecie trzy nowe zakażenia, w województwie dolnośląskim 107. Dwie osoby zmarły
~~Szary Plektrantus niezalogowany
14 października 2021r. o 15:11
M21W2 napisał(a): ~~Szary Plektrantus , muszę milczeć ze względu na szacunek dla salowej (~~Lilioworóżowa Frezja ) .
Cóż przy niej znaczy wykształcony lekarz , profesor czy jakiś tam inny naukowiec wirusolog .
Fakt skąd mogę wiedzieć że wszyscy zmarli na covid , nie jestem salową , lekarze fałszują karty zgonu , salowa to wie najlepiej . Jak tu napisać że Frezja kłamie , przez szacunek nie wypada .
Lekarz spytał co wpisać w kartę zgonu , jak temu nie uwierzyć , jak salowa pisze to znaczy że pisze .

Słuchaj głąbie czytaj ze zrozumieniem i nie potępiam innych za ich pracę bo ty pewnie żyjesz na zasiłkach i pomocy z MOPSU
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Szary Plektrantus niezalogowany
14 października 2021r. o 15:13
~~Szary Plektrantus napisał(a):
Ktoś napisał: M21W2 napisał(a): ~~Szary Plektrantus , muszę milczeć ze względu na szacunek dla salowej (~~Lilioworóżowa Frezja ) .
Cóż przy niej znaczy wykształcony lekarz , profesor czy jakiś tam inny naukowiec wirusolog .
Fakt skąd mogę wiedzieć że wszyscy zmarli na covid , nie jestem salową , lekarze fałszują karty zgonu , salowa to wie najlepiej . Jak tu napisać że Frezja kłamie , przez szacunek nie wypada .
Lekarz spytał co wpisać w kartę zgonu , jak temu nie uwierzyć , jak salowa pisze to znaczy że pisze .

Słuchaj głąbie czytaj ze zrozumieniem i nie potępiam innych za ich pracę bo ty pewnie żyjesz na zasiłkach i pomocy z MOPSU

To był lekarz chamie zgniły co stwierdzał zgon mojej mamy nie że jestem salowa to wiem ,tylko widzę w pracy co jest i jacy pacjenci są na oddziale .
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Szary Plektrantus niezalogowany
14 października 2021r. o 15:16