Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Villaro zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Sukcesy nowego rządu

~~Jasnobrązowy Miskant niezalogowany
25 lutego 2025r. o 18:26
Patologia=PEŁO. To oczywiste.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Staroróżowy Jaśminowiec niezalogowany
25 lutego 2025r. o 18:27
a jak nazwać (p)osła piSS bijącego żonę przez 11 lat i po usłyszeniu WYROKU skazującego na bezwzględne ''pudło'' nie spędził nawet jednego dnia w pierdelku?
takie to oto mamy ''prawo'' gdzie dwóch sędziów może wydać w jednej sprawie dwa różne wyroki ...
tak było w sprawe posła który zakatował psa ciągnąc go za samochodem...
jeden sędzia ''bezwzględne '' pierdel drugi sędzia obroża na nóżkę...

ale nie jestem prawnikiem i nie mam zamiaru wchodzić w to głęboko...
tworzenie sobie ''prawa'' zostawiając jednocześnie ''furtki'' nigdy nie będzie prawdziwym prawem...
stąd pijany poseł lub bez uprawnień lub celebryta za kierownicą może liczyć na pobłażliwość...;D
Kozidrak ,Stuhr....Macjarewicz...;D
~~brak sklerozy niezalogowany
25 lutego 2025r. o 18:56
~~Staroróżowy Jaśminowiec napisał(a): a jak nazwać (p)osła piSS bijącego żonę przez 11 lat i po usłyszeniu WYROKU skazującego na bezwzględne ''pudło'' nie spędził nawet jednego dnia w pierdelku?
takie to oto mamy ''prawo'' gdzie dwóch sędziów może wydać w jednej sprawie dwa różne wyroki ...

tworzenie sobie ''prawa'' zostawiając jednocześnie ''furtki'' nigdy nie będzie prawdziwym prawem...
stąd pijany poseł lub bez uprawnień lub celebryta za kierownicą może liczyć na pobłażliwość...;D

Jeszcze ten Naj.... co przejechał po seniorce na pasach
~~Topazowy Heliotrop niezalogowany
25 lutego 2025r. o 19:03
~~brak sklerozy napisał(a):
Ktoś napisał: ~~Staroróżowy Jaśminowiec napisał(a): a jak nazwać (p)osła piSS bijącego żonę przez 11 lat i po usłyszeniu WYROKU skazującego na bezwzględne ''pudło'' nie spędził nawet jednego dnia w pierdelku?

Jeszcze ten Naj.... co przejechał po seniorce na pasach