Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Nowe domy!
REKLAMA Ecojob zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

100 konkretów na 100 dni

~~Jasnoróżowa Bylica niezalogowany
25 lipca 2024r. o 15:04
~~Monnika napisał(a): Nie jestem matką małych dzieci - nie dostanę 800+
- Nie jestem bezrobotna - państwo nie opłaci mi rachunków, nie dołoży ani grosza.
- Nie mam dużej rodziny, pełnej dzieci - nie dostanę dodatków, pomocy z MOPS.
- Nie jestem rolnikiem - muszę płacić 2k ZUS-u, nie mam zniżek, nie mam dopłat za oddychanie.
- Mieszkam na swoim - nie ciągnęłam od państwa dopłat, nie obciążyłam mieszkaniem komunalnym.
- Nie jestem górnikiem - nie mam dopłat, entych emerytur, deputatów, dodatków.
- Nie mam 75 lat - za każdy lek płacę horendalne kwoty, żeby tych lat dożyć.
-Nie jestem emigrantką, nie przyjechałam z państwa w stanie konfliktu zbrojnego - nie dostanę mieszkania, zasiłku, dopłat i innych dodatków.
- Nie jestem wierząca - muszę dopłacać do Kościołów, katechetów, lekcji religii.
- Nie jestem młodą mężatką - nie dla mnie tanie kredyty, dopłaty do zakupu mieszkania.
-Nie jestem politykiem - nie jem obiadków za 5 zł, zarabiając kilkanaście tysięcy miesięcznie.
- Całe życie ciężko pracowałam, odkładałam na wyższą emeryturę - teraz nie dostaję żadnych dodatków, bo trzeba dać tym, którzy mają mniej. Więc ci, co mieli w dupie składki będą mieli tyle co ja lub więcej.
- Płacę ogromne składki na zdrowie Polaków, a stoję w kolejkach po kilka lat, żeby otrzymać podstawowe świadczenia.
- Nie jestem rybakiem - nie dostanę dopłat w setkach tysięcy, żeby nie pracować.
Jestem Polką - nie mam prawa do aborcji, do najnowszych metod leczenia kobiecych nowotworów.

Ja jestem mężczyzną ale mamy podobne bolączki bycia zwykłym Polakiem >
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Prawda boli niezalogowany
26 lipca 2024r. o 1:07