Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA CER-FAR zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Praca w Bowe Elektrik

~ja niezalogowany
12 kwietnia 2015r. o 17:59
"pracuje jestem kierowcą najmniej zarobie 4000 w domu tylko w wekendy a ty codziennie w domu i ile zarobisz ?max 1250?"


Hahaha tak myślałem ,że zaraz napiszesz jak to dużo zarabiasz . Czemu mnie to nie dziwi ? Ehhh nie ważne zadałem pytanie i nie takich odpowiedzi oczekiwałem .
Pozdrawiam .
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
12 kwietnia 2015r. o 18:36
~ja napisał(a): "pracuje jestem kierowcą najmniej zarobie 4000 w domu tylko w wekendy a ty codziennie w domu i ile zarobisz ?max 1250?"


Hahaha tak myślałem ,że zaraz napiszesz jak to dużo zarabiasz . Czemu mnie to nie dziwi ? Ehhh nie ważne zadałem pytanie i nie takich odpowiedzi oczekiwałem .
Pozdrawiam .
nie masz znajomości nie masz pracy,teraz na naj niższa krajową trzeba znajomości
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
10630
#CNC nieaktywny
12 kwietnia 2015r. o 19:51


I koniec bajki ,wracamy do rzeczywistości :) Ciekawe czy Ty też nigdzie nie pracujesz ,bo czujesz się niedoceniony i nieszanowany ...pracuje jestem kierowcą najmniej zarobie 4000 w domu tylko w wekendy a ty codziennie w domu i ile zarobisz ?max 1250?

ale zapominamy o jednym , kierowca co ma z życia ciągle w trasie , śpi w aucie , chodzi po krzakach za potrzebą je w aucie ,swoje dzieci i żonę widzi w weekend !! jego dom to parking .... odda żonie na życie , raty, itp i wiele mu nie zostanie :> a inny zarobi 2tys ale po 8 godz do domu , żona , dzieci , rodzina , rower, ryby itp własny kibel i łazienka ;)
życie to sztuka wyboru lecz ja osobiście takiej drogi bym nie wybrał :]

życzę wszystkim aby zarabiali dobrze i byli zadowoleni ze swojej pracy , aby praca dawała im możliwość rozwoju a poranny budzić nie powodował słów "cholera znów ta robota "

mam to szczęście ze lubię swoją prace i każdemu tego życzę :D [img=1428861082_zeyb0wd.jpg]
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~kierowca niezalogowany