Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA KGHM zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Szukam koleżanki

7749
#kasik2501 nieaktywny
4 października 2011r. o 17:13
Hej. Dziwnie to zabrzmi, ale jestem nowa w Bolesławcu, mieszkam tu od początku października i kompletnie nie wiem co gdzie jest. Mam półrocznego synka. Chętnie poznałabym jakieś dziewczyny szczególnie z dziećmi, z którymi można by było połazić na spacery, spotkać się na kawce w domu. Towarzystwo męża mi nie wystarcza, a póki co nie miałam okazji nikogo poznać. Jak ktoś chętny na spotkanie to piszcie :) Jak mieszkałam wcześniej w Jeleniej to poznało się dużo dziewczyn z dziećmi i się spacerowało razem siedziało na placu zabaw lub spotykałyśmy się na zmianę w domach na kawce. I tego mi brakuje :)

Dopisane 04.10.2011r. o godz. 17:13:

jakby co to mam 28 lat i w sumie wiek nie ma znaczenia :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
7748
#Cathleen.bc nieaktywny
4 października 2011r. o 17:16
Bardzo chętnie poznam kogoś nowego :)
Co prawda nie mam dzieci(jeszcze) ale spacery z maluszkiem w niczym mi nie przeszkadzają :)
4783
#Quuczy nieaktywny
4 października 2011r. o 17:24
kasik2501 napisał(a):
:)

Witamy Cię w naszym mieście :) Na pewno kogoś znajdziesz do spacerków itp :)

//Quczy

Once a White Eagle, always a White Eagle.
7750
#veenea nieaktywny
4 października 2011r. o 17:59
Witamy serdecznie w Bolesławcu :) Jeśli będziesz miała ochotę gdzieś wyskoczyć na spacer zapraszam :)

Gdy już ulepszę teraźniejszość, wszystko co po niej nastąpi również stanie się lepsze...
~kasiol niezalogowany
4 października 2011r. o 22:09
hej, również mam półrocznego synka, w mieście co prawda potrafię pomylić ulice, ale mam mnóstwo dobrych chęci :):) a koleżanka z dzieckiem by się przydała bo te bez dzieci się jakoś wykruszyły,

moje gg 6321468
~kasiol niezalogowany
4 października 2011r. o 22:10