#iwoneczka322 nieaktywny 30 września 2012r. o 20:51
Witam...chciąłabym zapytać Was drodzy Forumowicze ,czy mieliście doświadczenia z naprawami gwarancyjnymi Electroluxa zakupionego w zlikwidowanym sklepie.Niestety nie zdążyłam tam podbic gwarancji.
jeżeli posiadasz dowów zakupu (paragon, faktura) to można bezposrednio u producenta reklamować. Numer na infolinie i dzwonić tam a powiedzą co robić. Zapewne będzie trzeba podać datę zakupu, rodzaj usterki i wysłać do nich kurierem sprzęt
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.