Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Lidia Joanna Geringer de Oedenberg w Bolesławcu

~ niezalogowany
10 maja 2013r. o 19:26
Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o ekonomię ,bankowość i zarządzanie . Moim zdaniem ,kryzys gospodarczy kraju następuje na skutek długotrwałej suszy, powodzi która jak to żywioł niszczy plony,na skutek destabilizacji politycznej ? Czyli zbyt duży podział narodu który często prowadzi do strajków ,zamieszek itp. Jeżeli żadne z wymienionych zjawisk nie miało miejsca a mówi się o kryzysie ,to dla mnie prostego człowieka oznacza to ,że ktoś manipuluje cyferkami :/ Ni mniej ,ni więcej ,dla mnie to tylko bankowe manipulacje .Manipulacje których koszt przerzuca się na społeczeństwo .

Ale jak już wcześniej wspomniałem ,g...o się na tym wszystkim znam :D
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
4335
#Pannazdzieckiem nieaktywny
10 maja 2013r. o 19:39
~ napisał(a): ... ktoś manipuluje cyferkami :/ Ni mniej ,ni więcej ,dla mnie to tylko bankowe manipulacje .Manipulacje których koszt przerzuca się na społeczeństwo .

Ale jak już wcześniej wspomniałem ,g...o się na tym wszystkim znam :D

Dokładnie , ale nie pytaj mnie kto :) Myślę , że Bernanke i jego otoczenie. Chociaż jest pewna teoria spiskowa mówiąca o tym , że prawdziwych właścicieli cywilizacji nie poznamy nigdy. :)
Marzy mi się silne Polskie Państwo z własnym pieniądzem , może być fiducjarnym :D

Słuchajcie , a może by zrobić takie referendum , jak na Islandii ? Toby się tuskoboje zdziwili, nie mówiąc o banksterach :D

Miłego wieczoru :)

Ludzie w zasadzie myślą logicznie. Problem polega na tym , że operują na nie pełnych , bądź fałszywych informacjach. I dlatego taką logikę trzeba w du... ży kapelusz włożyć . Krzysztof Karoń.
~virgo niezalogowany
10 maja 2013r. o 22:04
Pannazdzieckiem napisał(a):