Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA KGHM zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

Obsługa w RTV EURO AGD Bolesławiec

3145
#hemi nieaktywny
15 grudnia 2013r. o 18:41
Szukałem kolejnej kamerki do auta ,poczytałem w necie,pooglądałem filmiki jak to nagrywa i wybór padł na pewien sprawdzony model.
Idąc do RTV Euro Agd nie oczekiwałem jakiś pokazów itp (co miała osoba rozpakować fabryczny sprzęt i zainstalować mi w aucie?) po prostu kupiłem i tyle.

Co do obsługi to jest OK :)

Szkoda naszej Europy-była taka piekna,teraz czeka nas MuslimEuropa :(
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~ niezalogowany
15 grudnia 2013r. o 19:27
Oj to prawda.... ale zastanawia mnie, gdzie jest gorsza? Moze w media expert? Panowie przeszkoleni, ale Panie za biurkiem to też porażka.....
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~Zakupoholik niezalogowany
15 grudnia 2013r. o 19:35
Nie każdy chce, może, ma możliwość, przeglądać fora, czytać opinie, śledzić internet.
Jest tez grono ludzi, którzy są starsi, którym potrzeba wytłumaczyć, wyjaśnić pokazać.

To sklep jest dla klientów a nie na odwrót. Bez kupujących nie ma handlu.

Jeden poszuka w necie i przyjedzie kupić konkretną rzecz, drugi przyjdzie i oczekuje obsługi. [ co jest jak najbardziej normalne]

Mozna wprowadzić kasy bezobsługowe jak w marketach, każdy poczyta w necie co i jak i problem z głowy i wtedy nie będzie narzekania :)




Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~ niezalogowany
15 grudnia 2013r. o 19:47
obsługa niemiła

????????????
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~@ niezalogowany
15 grudnia 2013r. o 19:50
A może "uśmiech" za "uśmiech" , bo trudno być miłym i życzliwym dla burmucha . Uśmiech- podejście do drugiego człowieka i nie traktowanie go jak giermka .
Dzisiaj za sprawą męża :P dokonaliśmy tam niespodziewanego zakupu :>
Pan, który nas obsługiwał był bardzo miły , elegancko wszystko wytłumaczył , doradził ... a może to wasze spojrzenie spod byka ;) wystrasza tam pracujących ? ;) :|
Pozdrawiam miłego pana :) kierowca rajdowy ;) :P
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
2884
ela
15 grudnia 2013r. o 20:16
~Zakupoholik napisał(a): Jest tez grono ludzi, którzy są starsi, którym potrzeba wytłumaczyć, wyjaśnić pokazać.
To sklep jest dla klientów a nie na odwrót. Bez kupujących nie ma handlu.
Właśnie, ale tam starszych zaprasza się od razu do kasy, a do młodszych podchodzi się i wyjaśnia.
Nie mogę jednak narzekać, kiedy poprosiłam o konkretny towar, dostałam go szybko i sprawnie. Mało tego, miły pan zaproponował jeszcze coś i "rodzoną matkę" by sprzedał:D.
Maleńkie eklamówki ze znakiem sklepu drogie.
W innych sklepach do zakupu za taką kwotę dają gratis.
Poza tym wszystko gra.
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
~KLIENT niezalogowany
15 grudnia 2013r. o 21:25
JA JUZ TO DAWNO STWIERDZILEM.NAWET ZGLASZALEM NA INFOLINIE,ALE NIE SKUTKUJE.SZCZEGOLNIE NIEMILI SA PANOWIE Z KIEROWNIKIEM WLACZNIE.ZEBY W SYTUACJI ,GDY WIELU LUDZI SZUKA PRACY,TAK TRAKTOWAC KLIENTA? KTO JEST WLADNY TYCH PANOW WYMIENIC NA TAKICH,CO BEDA MILI DLA KLIENTA I SZANOWALI GO I SWOJA PRACE?
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
3045
#WujekSamoZlo nieaktywny
16 grudnia 2013r. o 10:46
~@ napisał(a): A może "uśmiech" za "uśmiech" , bo trudno być miłym i życzliwym dla burmucha . Uśmiech- podejście do drugiego człowieka i nie traktowanie go jak giermka .


Akurat godzinę po wizycie w EURO z ta samą miną wpadłem do MM w Legnicy i zapewniam, że obsługa w Bolesławcu wyglądała przy tamtejszych sprzedawcach jak biedny kuzyn z prowincji.
Profesjonalizm sprzedawcy jest niezależny od humoru klienta.
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty