~ napisał(a): Przed rozbudową a4 i a18 miało to sens..teraz żadnego.Potok ruchu jest mizerny.Przepustowość ringu wewnętrznego b.dobra.Pomysł na 2+.Skąd ten dziwny pomysł w magistracie?
~ napisał(a): Bzdura na resorach, po co ta obwodnica? Przecież ok 70% ruchu jest to ruch lokalny tworzony przez mieszkańców muszących koniecznie poruszać się samochodami po naszej "aglomeracji" Owszem jest kilka momentów zwiększonego nasilenia ruchu ale występują one w tzw. godzinach szczytu. Problem raczej upatruje w ciołkach którzy są zamotani na światłach- jak się zapali zielone to on zaczyna szukać jedynki skutkiem czego krzyżówkę opuszczają 3 auta, drugi rodzaj ciołków to ci co to biorą zamach jak skręca w lewo blokując drogę tym którzy jadą prosto. Jak by taki matołek zjechał do osi jezdni to zwykle by nie było problemów, no i oczywiście używanie kierunkowskazów- dla niektórych intelektualnie nie do przeskoczenia. Tylko te 3 powyższe spowalniają znacznie ruch. Ta droga niewiele zmieni bo największy ruch i tak jest w wewnętrznym "ringu". Proszę tak na chłodno się zastanowić patrząc na mapę kto może mieć interes aby w ten sposób objechać miasto. Mieszkaniec Suszek jadący do Kruszyna? Ilu takich będzie? Tranzyt jadący z Lwówka czy Jeleniej Góry? Tradycyjnie upatrywałbym się teorii spiskowej pt. od kogo z miejscowych "notabli" trzeba będzie wykupić ziemię pod budowę drogi, lub co bezpieczniejsze jest to zwykła kiełbacha wyborcza. Czekać tylko na artykuł o budowie kopalni miedzi.bez pomocy Stasika władze KGHM nie ogarną budowy kopalni
Pozdrawiam
~Sebeq napisał(a): Lepiej zrobić chodniki ze ścieżkami rowerowymi do Dobrej i do Łąki .
~ napisał(a): Bzdura na resorach, po co ta obwodnica? Przecież ok 70% ruchu jest to ruch lokalny tworzony przez mieszkańców muszących koniecznie poruszać się samochodami po naszej "aglomeracji" Owszem jest kilka momentów zwiększonego nasilenia ruchu ale występują one w tzw. godzinach szczytu. Problem raczej upatruje w ciołkach którzy są zamotani na światłach- jak się zapali zielone to on zaczyna szukać jedynki skutkiem czego krzyżówkę opuszczają 3 auta, drugi rodzaj ciołków to ci co to biorą zamach jak skręca w lewo blokując drogę tym którzy jadą prosto. Jak by taki matołek zjechał do osi jezdni to zwykle by nie było problemów, no i oczywiście używanie kierunkowskazów- dla niektórych intelektualnie nie do przeskoczenia. Tylko te 3 powyższe spowalniają znacznie ruch. Ta droga niewiele zmieni bo największy ruch i tak jest w wewnętrznym "ringu". Proszę tak na chłodno się zastanowić patrząc na mapę kto może mieć interes aby w ten sposób objechać miasto. Mieszkaniec Suszek jadący do Kruszyna? Ilu takich będzie? Tranzyt jadący z Lwówka czy Jeleniej Góry? Tradycyjnie upatrywałbym się teorii spiskowej pt. od kogo z miejscowych "notabli" trzeba będzie wykupić ziemię pod budowę drogi, lub co bezpieczniejsze jest to zwykła kiełbacha wyborcza. Czekać tylko na artykuł o budowie kopalni miedzi.
Pozdrawiam