Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
K. Krzemiński: dziennikarz, DJ, społecznik
~ niezalogowany
19 maja 2014r. o 0:07
~lena napisał(a): Z całym szacunkiem dlaczego zamykasz kolego dzrzwi przed być może bardziej kreatywnymi dziennikarzami slowami nie szukamy nikogo,tzn. ze brak etatów czy jak ?????

Stwórz sobie swój portal internetowy i urządzaj castingi na kreatywnych dziennikarzy.
Zgłoś do moderacji Temat zamknięty
41
#jegomosc nieaktywny
19 maja 2014r. o 9:28
Chciałbym tylko dodać, że niestety studiuję i zawsze studiowałem za swoje:(

www.djdowynajecia.pl
~ niezalogowany
19 maja 2014r. o 10:55
redakcja szybko wyciela info o tym jaki z jegomoscia flejtuch: powtarzam, ze jegomosc podczas pracy dla jednej z lokalnych gazet zostawial na stole i polkach zasmarkane chusteczki , nie wywalal smieci (np zjadl jogurt i zostawial zaschniete pudeleczku na biurku) i nie wywalal smieci. brudas niesamowity
1
emem
19 maja 2014r. o 11:09
Sprawdzilem, w biurze Redakcji Bolec.Info nie ma zadnych zasmarkanych chusteczek :)

Bolec.Info - portal i gazeta nr 1 w powiecie bolesławieckim
41
#jegomosc nieaktywny
19 maja 2014r. o 11:10
~ napisał(a): redakcja szybko wyciela info o tym jaki z jegomoscia flejtuch: powtarzam, ze jegomosc podczas pracy dla jednej z lokalnych gazet zostawial na stole i polkach zasmarkane chusteczki , nie wywalal smieci (np zjadl jogurt i zostawial zaschniete pudeleczku na biurku) i nie wywalal smieci. brudas niesamowity

Masz mnie - jak widać też mam w ciemne karty w swojej przeszłości. Na każdego znajdzie się jakiś hak:)

www.djdowynajecia.pl
11564
#wilczek nieaktywny
19 maja 2014r. o 17:10