~ja napisał(a): Wymiana rozrzadu i po miesiacu poprawka juz gdzie indziej bo w polmozbycie kazali mi wziasc taxi i docholowac auto 'przykre nie polecam partacze i tyle :/
~ napisał(a):w zbiorniczku wyrównawczym nie ma czujnika do kontrolki, jest w chłodnicy.A płyn sam w sobie jest tłusty.to po co myć? ,zaolejony?czyli uszczelkę pod głowicą masz do wymiany.No cała ta twoja opowieśc nie trzyma się kupy ,ale gratuluję kreatywności. :P~ja napisał(a): Wymiana rozrzadu i po miesiacu poprawka juz gdzie indziej bo w polmozbycie kazali mi wziasc taxi i docholowac auto 'przykre nie polecam partacze i tyle :/
Pojechał brat z błahostką wymienić płyn w chłodnicy i zlikwidować palącą się kontrolkę od temperatury ,oraz wyregulować ręczny ,płyn wymienili ale zbiorniczek wyrównawczy był zaoliwiony i przez to kontrolka nie gasła nikt nie domyślił się żeby go zdemontować i przemyć jakimś środkiem odtłuszczającym i wyjechał dalejz palącą się kontrolką ,sami żeśmy to zrobili w domu trwało to kilka minut i kontrolka gaśnie.
emem napisał(a):~ napisał(a):w zbiorniczku wyrównawczym nie ma czujnika do kontrolki, jest w chłodnicy.A płyn sam w sobie jest tłusty.to po co myć? ,zaolejony?czyli uszczelkę pod głowicą masz do wymiany.No cała ta twoja opowieśc nie trzyma się kupy ,ale gratuluję kreatywności. :P~ja napisał(a): Wymiana rozrzadu i po miesiacu poprawka juz gdzie indziej bo w polmozbycie kazali mi wziasc taxi i docholowac auto 'przykre nie polecam partacze i tyle :/
Pojechał brat z błahostką wymienić płyn w chłodnicy i zlikwidować palącą się kontrolkę od temperatury ,oraz wyregulować ręczny ,płyn wymienili ale zbiorniczek wyrównawczy był zaoliwiony i przez to kontrolka nie gasła nikt nie domyślił się żeby go zdemontować i przemyć jakimś środkiem odtłuszczającym i wyjechał dalejz palącą się kontrolką ,sami żeśmy to zrobili w domu trwało to kilka minut i kontrolka gaśnie.