Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAMrowka zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Potrącił kobietę na przejściu dla pieszych
~ niezalogowany
2 lutego 2015r. o 16:32
G³upio piszecie ludzie.... kierowca jecha³ z nadmiern¹ prêdkoœci¹, kobieta by³a w po³owie na pasach wiêc mu " nie wyskoczy³a" facet jecha³ g³ówn¹ wiêc jak jej móg³ nie zobaczyÌ. si³a uderzenia by³a tak wielka,¿e kobieta polecia³a kilkadziesi¹t metrów dalej.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
2 lutego 2015r. o 16:35
G³upio piszecie ludzie.... kierowca jecha³ z nadmiern¹ prêdkoœci¹, kobieta by³a w po³owie na pasach wiêc mu " nie wyskoczy³a" facet jecha³ g³ówn¹ wiêc jak jej móg³ nie zobaczyÌ. si³a uderzenia by³a tak wielka,¿e kobieta polecia³a kilkadziesi¹t metrów dalej.
~Salma niezalogowany
2 lutego 2015r. o 16:39
JA jestem i kierowcą i pieszym niemalże w tym samym stopniu. W 90% zatrzymuję się dla pieszego bo to mój obowiązek kierowcy i nawet z tym nie dyskutuje, bywa też tak, że pieszy stoi przy pasach, niemalże na jezdni i pisze esemesa, albo pali fajkę z głową zwróconą w zupełnie innym kierunku albo coś zajada, są też tacy co chcą przejść a stoją bardzo daleko od pasów i to są sytuacje, w których nie wiem jak normalnie się zachować to też zwalniam i przejeżdżam, bo pieszy nie daje żadnego sygnału... ale ja jako piesza to zanim dojdę do pasów to się 3 razy zastanowie czy na pewno się uda... Zwłaszcza w tamtym miejscu, tamto skrzyżowanie jest okropne i niemalże wyłącznie zdeterminowani i dobrzy kierowcy utrzymują tam ruch płynny i bezkolizyjny, ale to rzadkość...
~ niezalogowany
2 lutego 2015r. o 17:43
~Aneta napisał(a): Ta kobieta szła do pracy i była na srodku pasów a kierowcy jada jak szaleni na tym odcinku pewnie jak ktos winny to pieszy tylko nie kierowca do pracy miała kilka metrów.

to był straszny widok gdy ta kobieta leżała w kałuży krwi, a obok niej byli ludzie i dzwonili po karetkę...
Strasznie się zaczął ten poniedziałek dla niektórych...