Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Nowe domy!
BolecFORUM Nowy temat

Uważaj ...'szatan' jest wszędzie i atakuje :)

~~Brunatnoszary Tytoń niezalogowany
7 czerwca 2022r. o 7:02
~~Purpurowy Brokuł napisał(a):
Zmień prochy !

W ten sposób można odpowiedzieć każdemu i praktycznie w każdej kwestii. Typowa odpowiedź kogoś z zamrożonym mózgiem. Żadnej myśli, żadnej inwencji. A nos takie coś nosi tak wysoko, że chmury zahacza. Nawet ci nie zaproponuję byś spróbował dać coś z siebie, coś własnego napisał, bo wiem ze to poza twoim zasięgiem. Ale co tu się dziwić, jak twoja "elyta" polityczna jedyne co może spłodzić, to 8 gwiazdek. Prawda że to twoi idole? Dobrze zgadłem? Pewnie też chodziłeś po ulicach z hasłami wypier... coś tam.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
7 czerwca 2022r. o 7:12
Horus napisał(a):
tu masz tytoniu prawdziwy pokaz hipokryzji człowieka Kościoła...
i ja nic tu nie insynuuję tylko piszę że on sam jest niegodziwcem i hipokrytą...

Nie wie, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
A skąd ja mogę wiedzieć jaki był JPII? Co miał w sercu? Jakie pobudki nim kierowały? Znam tylko relacje osób trzecich, wzajemnie sobie przeczące. I na tej podstawie wymagasz ode mnie bym wyraził swój osąd. "Nie sądźcie", tak chyba napisano w Świętej Księdze. A więc nie osadzam, nie epatuję ani uwielbieniem, ani pogardą. Cieszą mnie Jego wielkie dzieła, smucą upadki. Wiele Jego wypowiedzi wyprzedzało czas, dziś staja się coraz bardziej aktualne. Za to Go cenię.
A że biskup stanął w obronie czci Świętego? Jego prawo. Z pewnością znał Jana Pawła lepiej niż ty czy ja.
7 czerwca 2022r. o 7:13
Upss, Kardynał :-)
22258
#Horus nieaktywny
7 czerwca 2022r. o 7:22
to że go znał to fakt...przecież byli z jednej ''kliki''
tylko jak wierzyć hipokrycie który nawet nie dotrzymał słowa co do wykonania testamentu ?
jak mu wierzyć kiedy kupczył tzw. ''relikwiami'' handlując nimi na lewo i prawo ?
podoba ci się takie zachowanie?
to zgodne z ''naukami'' Kościoła?
7 czerwca 2022r. o 7:32