~~Groszkowa Aralia napisał(a): Rozumiem ,że chcą więcej zarabiać. Może po prostu niech zażądają zlikwidowania karty nauczyciela i inny długich przerw w nauce....a później niech jadą reprezentanci każdej szkoły do warszawy...blokują ulice koczują pod sejmem...zrobią prawdziwy strajk natomiast uczniowie powinni mieć lekcje!
ten strajk dał mi tylko tyle do zrozumienia , że nauczyciele sa wygodni...
nie uczymy i już...no dobrze ale skoro nie uczycie to nie pracujecie...nie dostaniecie za to wynagrodzenia...uczniowie musza ten materiał przerobić...pytam jak?
jestem za nauczycielami ale nie popieram takiej formy protestu.
TO LENISTWO Z WASZEJ STRONY...
~~Wrzosowy Aster napisał(a):~~Groszkowa Aralia napisał(a): Rozumiem ,że chcą więcej zarabiać. Może po prostu niech zażądają zlikwidowania karty nauczyciela i inny długich przerw w nauce....a później niech jadą reprezentanci każdej szkoły do warszawy...blokują ulice koczują pod sejmem...zrobią prawdziwy strajk natomiast uczniowie powinni mieć lekcje!
ten strajk dał mi tylko tyle do zrozumienia , że nauczyciele sa wygodni...
nie uczymy i już...no dobrze ale skoro nie uczycie to nie pracujecie...nie dostaniecie za to wynagrodzenia...uczniowie musza ten materiał przerobić...pytam jak?
jestem za nauczycielami ale nie popieram takiej formy protestu.
TO LENISTWO Z WASZEJ STRONY...
NIKT MI ZA NIC NIE PŁACI JESTEM WKURZONYM RODZICEM KTÓREGO DZIECKO SIEDZI W DOMU ZAMIAST WYPEŁNIAĆ SWÓJ OBOWIĄZEK SZKOLNY. WYRAŻAM SWOJA OPINIE.ALE WIDZE ŻE NIE KTÓRYCH PRAWDA W OCZY KOLE.
Nie znudziło się tobie BUBA wklejać swój komentarz wielokrotnie w różnych ,,mediach'' - płatny trolu, ile tobie płacą. Należało się uczyć to może też zostałbyś nauczycielem i miałbyś wakacje i ,,użerał'' się uczniami i dobrze zarabiał.
,,mediach''