Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Nowe domy!
BolecFORUM Nowy temat

Wesele i ślub - foto, oprawa muzyczna i inne usługi

~ niezalogowany
19 lipca 2012r. o 12:53
~Franek napisał(a): Jakie ty masz kwalifikacje zeby oceniac orkiestry?pijanista-barman czy kelner-puzon i gdzie ty tak co tydzien weekendujesz? tylko pisz prawde bo ja to sprawdze.

A Ty gdzie grasz? HOHOHO, może grasz to za dużo powiedziane... Pewno puszczasz podkłady z YAMAHY PSR-3000? Hmmm....?
Co do ocen, oceniam obiektywnie, widzę jak się ludzie bawią, ile alkoholu piją i przede wszystkim słyszę co mówią o orkiestrze. No i rzeczywiście pracuję jako kelner. A gdzie?? Hmmm jeśli masz takie kontakty i możesz to sprawdzić to sprawdź. Jest z 5-6 sal w bolesławcu i okolicach gdzie wesela odbywają się co tydzień.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
19 lipca 2012r. o 14:28
Uwazam ze glupota jest dawanie ocen przez kelnera z knajpy w ktorej gra jakis zespol po pierwsze ocenia tylko zespoly ktore u niego graly a w okolicy lub poza okolica jest tyle zespolow ze nasz biedny kelner musialby sluchac ich codziennie prze conajmiej 2 lata wiec jego wywody co do jakosci kapel sa niepelne Nie wiem w jakiej knajpie pracujesz ale na 100% nie slyszales wszystkich lepszych kapel a punktowanie zespolow sobie odpusc bo niedlugo zaloza ranking najgorszy kelenr w okolicy i mysle ze masz duze szanse na objecie prowadzenia w tym rankingu
~pan mlody niezalogowany
19 lipca 2012r. o 16:50
Kliknijcie na ,,youtoube'' JAKIS FAJNY ZESPOL.
~Zbyszek niezalogowany
19 lipca 2012r. o 18:22