~~Staroróżowy Jaśminowiec napisał(a):Ktoś napisał: ~~pinochet napisał(a):Ktoś napisał: Ktoś napisał: ~~Staroróżowy Jaśminowiec napisał(a): co stoi na przeszkodzie abyś założył swój własny?
''prawacki''...;D
Jestem zwykłym internauta i stwierdziłem tylko fakt,że obydwa wycinają komentarze,które nie są zgodne z chorą ,lewacka wizja rr. edaktorow tych portalu.
jasne że tak...
tną bez chwili refleksji ale czy tylko ''prawaków''?
ja jestem raczej ''lewakiem'' a też mnie tną i to często-gęsto...
jak myślisz?...dlaczego? ;D
Jestem rolnikiem,a nie psychiatrą
~~Staroróżowy Jaśminowiec napisał(a):Ktoś napisał: ~~pinochet napisał(a):Ktoś napisał: Ktoś napisał: ~~Staroróżowy Jaśminowiec napisał(a): co stoi na przeszkodzie abyś założył swój własny?
''prawacki''...;D
Jestem zwykłym internauta i stwierdziłem tylko fakt,że obydwa wycinają komentarze,które nie są zgodne z chorą ,lewacka wizja rr. edaktorow tych portalu.
jasne że tak...
tną bez chwili refleksji ale czy tylko ''prawaków''?
ja jestem raczej ''lewakiem'' a też mnie tną i to często-gęsto...
jak myślisz?...dlaczego? ;D
Ty nie jesteś lewakiem, ty ruska onuca jesteś , i dlatego cię tną. Nie ma tu miejsca na kacapskie wysrywy.
~~Staroróżowy Jaśminowiec napisał(a): co ty nie powiesz ukraińska onuco? ;D
nie wiem co ty tu jeszcze robisz ?...dlaczego już nie siedzisz w okopie pod Kijowem? ;D
bo sr...sz pod siebie ze strachu miernoto a tu pozujesz na ''bohatyra''?
a paszoł ty na ''uj''...;D
~~bazyliszek napisał(a): Konfederaci publicznie poskarżyli się na TVN, że Menzten nie jest zapraszany do tej stacji. Odpowiedź była druzgocąca, bo okazało się, że tylko w marcu wybitny Sławomir nie skorzystał z 10 zaproszeń do TVN-u. A przypomnę, że mamy dopiero 20 marca..