~ napisał(a): nawiń pakuł i masz problem z głowy.Pakuły miałem już na myśli ale sobie uświadomiłem, że w trasie jak mi taki wynalazek puści to sobie palca włożę nie powiem gdzie :P
k1p napisał(a): Rozwalają mnie faceci, którzy robią to w warsztacie. To nie jest żadna filozofia. No chyba, że już naprawdę nie masz pojęcia, gdzie jest miska olejowa i tzw. filtr oleju...Dopisane 24.02.2010r. o godz. 22:54:Ktoś wspomniał o firmie Modrzew. Mam z nią przykre doświadczenia. Najpierw wywindowali cenę przy ustawianiu zbierzności bez mojej wiedzy (dowiedziałam się dopiero, gdy płaciłam), a gdy już ustawili, okazało się, że każda z moich pięknych, nowych felg jest w trzech miejscach porysowana przez ich stary, kiepsko zadbany sprzęt. Dla mnie totalne dno. Co prawda "babę" traktuje się zawsze inaczej, ale klient to klient.Dopisane 24.02.2010r. o godz. 23:03:Ktoś wspomniał o firmie Modrzew. Mam z nią przykre doświadczenia. Najpierw wywindowali cenę przy ustawianiu zbierzności bez mojej wiedzy (dowiedziałam się dopiero, gdy płaciłam), a gdy już ustawili, okazało się, że każda z moich pięknych, nowych felg jest w trzech miejscach porysowana przez ich stary, kiepsko zadbany sprzęt. Dla mnie totalne dno. Co prawda "babę" traktuje się zawsze inaczej, ale klient to klient.Dopisane 24.02.2010r. o godz. 23:04:Ktoś wspomniał o firmie Modrzew. Mam z nią przykre doświadczenia. Najpierw wywindowali cenę przy ustawianiu zbierzności bez mojej wiedzy (dowiedziałam się dopiero, gdy płaciłam), a gdy już ustawili, okazało się, że każda z moich pięknych, nowych felg jest w trzech miejscach porysowana przez ich stary, kiepsko zadbany sprzęt. Dla mnie totalne dno. Co prawda "babę" traktuje się zawsze inaczej, ale klient to klient.Dopisane 24.02.2010r. o godz. 23:06:Ktoś wspomniał o firmie Modrzew. Mam z nią przykre doświadczenia. Najpierw wywindowali cenę przy ustawianiu zbierzności bez mojej wiedzy (dowiedziałam się dopiero, gdy płaciłam), a gdy już ustawili, okazało się, że każda z moich pięknych, nowych felg jest w trzech miejscach porysowana przez ich stary, kiepsko zadbany sprzęt. Dla mnie totalne dno. Co prawda "babę" traktuje się zawsze inaczej, ale klient to klient.
~ja napisał(a): Proszę o kontakt na niedrogiego mechanika, który m.in. mógłby mi wymienić olej i filtry w niewygórowanej cenie
moderator napisał(a):>~ja napisał(a): Proszę o kontakt na niedrogiego mechanika, który m.in. mógłby mi wymienić olej i filtry w niewygórowanej cenie