~Anonim niezalogowany 3 października 2012r. o 19:41
Czy to prawda, że Abramowicz był katachetą? Jego opinie są fatalne, liczyłem, że nie jest od Romana, nic z tego to człowiek Romana, na tych ludzi nigdy nie będę głosował.
~Karolina niezalogowany 3 października 2012r. o 20:05
Abramowicz pokazał się z najgorszej strony: przerywał Sakowskiemu, wchodził w słowo, powtarzał się jak zacięta płyta- widać, że jest już fanatykiem idei Romana. Zero kultury dyskusji. Powinien uczyć się od Sakowskiego.
~nauczycielka niezalogowany 3 października 2012r. o 20:29
Jestem nauczycielką i pierwsze słyszę, żeby w szkołach publicznych zajęcia dodatkowe były płatne. U nas wszystkie są bezpłatne! Polski, matematyka, zajęcia sportowe i inne- wszystkie prowadzimy w ramach Karty Nauczyciela i nikt nam za to dodatkowo nie płaci. Dlaczego pijarom rodzice będą musieli płacić, skoro to publiczna szkoła? I kto otrzyma te pieniądze: pijarzy czy miasto? Abramowicz twierdzi, że to norma, a ja widzę, że my (nauczyciele z publicznych szkół) mamy zasuwać gratis , a panowie zakonnicy (nota bene też z publicznej niby szkoły) za pieniądze. Gdzie równe traktowanie? Oszukani jesteśmy zarówno my- nauczyciele jak i rodzice.
~nauczycielka napisał(a): a ja widzę, że my (nauczyciele z publicznych szkół) mamy zasuwać gratis , a panowie zakonnicy (nota bene też z publicznej niby szkoły) za pieniądze.
Mysle, ze Twoj sposob wyrazania mysli (slownictwo) nie upowaznia Cie do jakiejkolwiek wwynagrodzenia.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.