Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA KGHM zaprasza
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Karol Stasik na "liście wstydu"
2900
#falco nieaktywny
7 listopada 2012r. o 10:07
jakoś Panu w nic nie wierzę oprócz tego że jest z wykształcenia ceramikiem... :D

"bierz życie z każdym oddechem..."
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~jr niezalogowany
7 listopada 2012r. o 10:42
ciekawe jak można łączyć kilka funkcji - doba musiałaby mieć ze 40 godzin...chyba, ze niektóre funkcje traktuje się po macoszemu, jedynie jako źródełko, za to bez należytego zaangażowania
~jr niezalogowany
7 listopada 2012r. o 10:45
~Karol Stasik napisał(a): W związku z opublikowaniem nierzetelnej informacji sugerującej wykorzystywanie mojej przynależności partyjnej do osiągania celów osobistych informuję:
-z wykształcenia jestem inżynierem ceramikiem i fachowcem
w tej branży,
-posiadam wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zakładami, w tym przede wszystkim ceramicznymi,
-na prezesa powołano mnie w wyniku wygrania przeze mnie konkursów w 2008 i 2011 roku,
-moja przynależność partyjna nie miała na to żadnego wpływu.

jeśli autorem powyższego jest rzeczywiście Pan Karol Stasik, to w sam raz godzina na pisanie postów na forum publicznym - w godzinach pracy prezesa, czy może na posiedzeniu radnych?
3688
#Pynchoon nieaktywny
7 listopada 2012r. o 11:03
~Karol Stasik napisał(a):
-moja przynależność partyjna nie miała na to żadnego wpływu.

No jasne, przecież w naszym kraju przynależność partyjna nigdy nie decydowała i nie decyduje o zajmowaniu stanowiska. A okoliczność, że partia rządząca powołuje na dyrektorów przedsiębiorstw państwowych swoich członków oraz ich rodziny, to wyłącznie następstwo faktu, że w tejże partii aktualnie rządzącej najwięcej jest fachowców, porównując do reszty społeczeństwa.

Dawno się tak nie uśmiałem :)
8375
#GosiaG nieaktywny
7 listopada 2012r. o 11:14
Pynchoon napisał(a):

Dawno się tak nie uśmiałem :)