Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA #pijezkranu
BolecFORUM Nowy temat

Wariat w Audi

~Janek niezalogowany
17 lutego 2013r. o 21:01
~ napisał(a): To może podaj w przybliżeniu model, pojemność, rocznik?
Mam takie, ale to nie ja...

nie znam się na audi ale to chyba będzie A4 pojemność 1.9tdi rocznik ok 2003-2004
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~sss niezalogowany
17 lutego 2013r. o 21:04
czy panowie policjanci to czytają??
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2900
#falco nieaktywny
17 lutego 2013r. o 21:40
~Janek napisał(a): chodzi o audi DBL (...)Zmoderowano 17.02.2013 godz.20:15 - powód: nie wolno podawać pełnego numeru (sentinel)


a niby dlaczego?

"bierz życie z każdym oddechem..."
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~demon niezalogowany
17 lutego 2013r. o 21:42
mama takie auto ale nie wiem czy o mnie chodzi jeżdze ostro a nie jak (...) jakich wielu po 30 na godz i (...) wie co jeszcze tragedia stare ...y !

Zmoderowano 17.02.2013 godz.21:51 - powód: słownictwo (sentinel)

Zastosowana autokorekta

Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
17 lutego 2013r. o 22:02
~demon napisał(a):
mama takie auto ale nie wiem czy o mnie chodzi jeżdze ostro a nie jak (...) jakich wielu po 30 na godz i (...) wie co jeszcze tragedia stare ...y !

Sam jesteś ..., w końcu trafisz na swoje drzewo, które już na ciebie czeka:)

Zastosowana autokorekta

Zgłoś do moderacji Odpowiedz
3046
#sentinel nieaktywny
17 lutego 2013r. o 22:03
falco napisał(a): a niby dlaczego?


Dlatego, że koleś może jeździć czyimś autem, albo numer będzie napisany z błędem, co może wskazać na osobę nie mającą nic wspólnego z tym, który naprawdę jeździ , jak szaleniec.
Przez pokazanie tych numerów, osoba, która może nie mieć z tym nic wspólnego, może być przez to szykanowana.

Stanowisko policji: