Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Metrohouse zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Nieuprzejma obsługa
~Bolecnauta niezalogowany
26 maja 2013r. o 9:08
A ciekawy jestem ile jest promocji w tym lokalu, jedna może dwie? Nie można przyrównywać tej "knajpy" do hipermarketu. A swoją drogą tutaj obsługa na zapieprz to prawda.

Ale to nie zwalnia z uprzjmości.

Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
26 maja 2013r. o 9:18
~ napisał(a): Ale tępych nie sieją...sami włażą z butami w ludzkie życie i jeszcze pretensje mają. Żal...prawdziwy żal... a temu od donosu, życzę aby sam skończył za jakąś ladą, zobaczy wtedy jak to super jest obsługiwać "wymagających" klientów


Przed zatrudnieniem w markecie, restauracji itp. poinformuj pracodawcę o Twoim odejściu do obsługi klienta i powiedz, że według Ciebie klient , któremu nie powiedziałeś o należnej coli za 2 zł to klient wymagający!. :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
26 maja 2013r. o 9:21
~ napisał(a): A jak komuś zabraknie pieniędzy? To co zrobią?

Dziękuję za taką reklamę!

Czytaj za zrozumieniem! Przecież dlatego kasują za obiad przed podaniem.

Zmoderowano 26.05.2013 godz.19:20 - powód: korekta cytowania (moderator)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
26 maja 2013r. o 9:30
~ napisał(a): Przed zatrudnieniem w markecie, restauracji itp. poinformuj pracodawcę o Twoim odejściu do obsługi klienta i powiedz, że według Ciebie klient , któremu nie powiedziałeś o należnej coli za 2 zł to klient wymagający!. :)

O co ci chodzi? Jakim "odejściu do klienta"? A promocja mu się nie zależała, bo nie kupił zestawu promocyjnego. KAŻDY taki klient jest wymagający i upierdliwy, bo z takich bzdurnych sytuacji, jeśli jest ich dużo składa się cały stres sprzedawcy. Popracuj kiedyś obsługując klientów, a zobaczysz jak po całym dniu pracy będziesz miał wszystkiego dość.

Zmoderowano 26.05.2013 godz.19:21 - powód: korekta cytowania (moderator)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
26 maja 2013r. o 9:43
~ napisał(a):
O co ci chodzi? Jakim "odejściu do klienta"? A promocja mu się nie zależała, bo nie kupił zestawu promocyjnego.


Podejściu! :) Literówka.Nie domyśliłeś się??:)
Nie kupił ale obowiązkiem obsługi było poinformowanie o obowiązującej promocji.
Jak nie wierzysz to zapytaj szefa czy niepoinformowanie klienta nie było błędem!:)

~ napisał(a): Popracuj kiedyś obsługując klientów, a zobaczysz jak po całym dniu pracy będziesz miał wszystkiego dość.


Wymieniamy opinie na temat sytuacji opisanej w artykule.
Nie twierdzę, że nie zdarzają się klienci, jak to określiłeś "wymagający" :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~jaka niezalogowany
26 maja 2013r. o 10:29
ale się czepiacie dziewczyn. Ja w ogóle coli nie piję-i może chciałbym zestaw bez coli w cenie 23zł a nie płacić na siłę 25 z colą, która mnie nie interesuje. Dziewczyny i tak mają przerąbane. Dostały operkę pewnie od szefa, że mają nie wycofywać paragonów i tym podobnym podawanym przykładom co niektórych, żeby nie były oskarżane o samowolkę i krętactwo na kasie, ale mimo tłumaczeń gościu się wkurzył i zrobił burę. To, że dziewczyny go nie poinformowały o "promocji" niekoniecznie musi wynikać z ich złej woli, może same to przegapiły. A skoro na kasie są wbite zestawy za 23 zł to jak mają wbić kwotę 4zł (koszt jednej coli-jak mniemam) a wydać klientowi dwie cole. Same mają zapłacić za tą drugą???? Bo nie rozumiem???
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
211
skorn
26 maja 2013r. o 10:33
Opinie to można wymieniać, jak artykuł zostanie napisany rzetelnie. Tak to nie ma nad czym dyskutować. Ktos z redakcji uznał, że został źle potraktowany, więc napisał paszkwil.

<i>
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
26 maja 2013r. o 10:38
~jaka napisał(a): Dostały operkę pewnie od szefa, ...może same to przegapiły


Pewnie..Może....Wiesz czy popuszczasz wodze fantazji? :)

To teraz ja pofantazjuję.A jak nie dostały i nie przegapiły? :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA Nowe domy!
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza