~ napisał(a): Jegomościu i Ememie - by wydawać takie sądy o tym, co możecie, a co powinniście (a nawet musicie) a co nie, trzeba przeczytać cały Kodeks Wyborczy, przepisy szczegółowe, a także wyroki TK i SN dotyczące kampanii wyborczych. Kwestie agitacji wyborczej oraz obowiązków redakcji (wszystkich - z redakcjami portali internetowych włącznie) zapisane są nie tylko w art. 112 KW (a dodać trzeba, że w interpretacji SN portal internetowy jest także "prasą drukowaną"), ale artykuły: 105, 106, 109, 499, 507, a w szczególności art. 495 § 2 KW. Chcieliście przepisy, to je macie. Pozdrawiam i życzę miłej lektury
Żaden z przepisów, na które się powołujesz nie mówi, że art. 112 kodeksu wyborczego dotyczy prasy innej niż drukowana. Co więcej, uwzględniając zasadę racjonalnego prawodawcy, gdyby ustawodawca chciał, aby przepis ten dotyczył całej prasy, nie tylko drukowanej, nie dodałby słowa drukowana. Przypomnę Ci także, że prawo prasowe rozróżnia zarówno prasę drukowaną, jak i rozpowszechnioną za pomocą innej techniki. O ile zrównuje te formy rozpowszechniania, to nie stwierdza, że prasą drukowaną są także inne formy rozpowszechniania. Zatem że portal nie jest prasą drukowaną, a rozpowszechnioną w innej formie.
Choć oczywiście bardzo chętnie zapoznam się z "interpretacją" SN, na którą się powołujesz, że prasa drukowana, o której mówi art. 112 KW to także portal internetowy, o ile oczywiście taka "interpretacja" istnieje.