Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA 1,5% podatku dla Klekusiowo
REKLAMA SINMAG zaprasza
REKLAMA Bricomarche zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

nieuprzejma obsługa

~kurai niezalogowany
16 stycznia 2015r. o 20:22
W galerii w kolporterze pracownik starszy Pan poucza klientów żeby odkładali gazetki w dokładnie w to miejsce z którego wzieli ;) jeżeli nie chcą kupić bo ich jednak nie interesuje.
Po częsci chce szacunku dla swojej pracy. Tylko że będąc w markecie jeśli po drodze do kasy zrezygnujemy z jakiegoś towaru odkładamy go byle gdzie lub będąc w sklepie odzieżowym obuwniczym towar którego nie kupujemy zostawiamy przy kasie lub na przeznaczonych do tego celu wieszakach pożądek z tym robi obsługa.
Będąc klientem na pewno nikt nie życzy sobie być pouczanym bez znaczenia na wiek lub za ile zrobił zakupy prawda?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~pomocna ręka niezalogowany
17 stycznia 2015r. o 11:42
kultura nakazuje , aby odłozyc tam z kąt sie wzieło , ale tobie jest ona całkowicie OBCA !!!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
17 stycznia 2015r. o 11:43
no własnie i potem po takich ludziach , gdzie kazdy w markecie odlozy sobie gdzie chce np. szynke w zabawki sa straty i inni ludzie musza zapier... czy nie nauczono was w domu ze odklada sie w to samo miejsce
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
17 stycznia 2015r. o 11:45
jezeli chcesz zeby szanowono twoja prace, szanuj też kogoś prace :D
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
17 stycznia 2015r. o 11:45
kurai tym postem pokazałeś, że to właśnie tobie brakuje szacunku. Jeśli w markecie odkładasz towar tam, gdzie tobie się podoba, to jesteś zwykłym ignorantem, który nie ma szacunku do czyjejś pracy. Żeby tak do ciebie też nie mieli, jak ty nie masz dla kogoś...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~Wzorowy klient niezalogowany
17 stycznia 2015r. o 11:58
~kurai napisał(a):
Będąc klientem na pewno nikt nie życzy sobie być pouczanym bez znaczenia na wiek lub za ile zrobił zakupy prawda?



Należy wobec tego być wzorowym klientem, a nie klientem - burakiem, który "rzuca" gdzie popadnie to, czego nie chce kupić. Obojętnie za ile by to było!
Kultura popłaca, uwierz mi.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
17 stycznia 2015r. o 12:50
Tak Cię uraziło to, że pracownik sklepu śmiał Ci zwrócić uwagę, że aż trzeba było to opisać na portalu? Pracownik miał rację! Życzę Ci, aby ta sytuacja czegoś Cię nauczyła i mam nadzieję, że następnym razem odłożysz towar na miejsce :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
17 stycznia 2015r. o 12:51
Jak postawisz klocka nie tam gdzie trzeba to obsługa zaniesie do toalety.
Mama kultury i szanowania pracy innych nie nauczyła?
Co za durne ba.bsko.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA BAU zaprasza