Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
BolecFORUM Nowy temat

JORYC JERZY CZAJKOWSKI

~ niezalogowany
26 listopada 2016r. o 10:32
~oLO napisał(a): Brałem u Joryca nowe opony i cena i usługa jest ok . Piszą że na internecie taniej ,ale trzeba jeszcze doliczyć założenie i wyważenie a wtedy ceny są zbliżone lub takie same.


Pracownicy Joryca próbują sprowadzić sprawę do absurdu twierdząc, że to konkurencja jest przyczyną rozpoczęcia tej dyskusji.
A tu jasno i wyraźnie jest napisane, że kobieta z recepcji w Jorycu zachowuje się nieodpowiednio wobec klientów. Nie wiem czym jest to spowodowane i nie interesuje mnie to - to sprawa właściciela.
Ale jeśli do nich nie dociera, że zamiast zamieścić przeprosiny wobec klientów by nie tracić kolejnych to nadal próbują przekonać, że klient jest głupi.
To wszystko co mam do powiedzenia na ten temat.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~ona niezalogowany
26 listopada 2016r. o 11:22
Joryc serwisuje mi auto nigdy żadnych problemów z nimi nie miałam. Wszystko na czas i w dobrej cenie ! Pozdrawiam pracowników! :)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~oLO niezalogowany
26 listopada 2016r. o 15:29
~ napisał(a):
~oLO napisał(a): Brałem u Joryca nowe opony i cena i usługa jest ok . Piszą że na internecie taniej ,ale trzeba jeszcze doliczyć założenie i wyważenie a wtedy ceny są zbliżone lub takie same.


Pracownicy Joryca próbują sprowadzić sprawę do absurdu twierdząc, że to konkurencja jest przyczyną rozpoczęcia tej dyskusji.
A tu jasno i wyraźnie jest napisane, że kobieta z recepcji w Jorycu zachowuje się nieodpowiednio wobec klientów. Nie wiem czym jest to spowodowane i nie interesuje mnie to - to sprawa właściciela.
Ale jeśli do nich nie dociera, że zamiast zamieścić przeprosiny wobec klientów by nie tracić kolejnych to nadal próbują przekonać, że klient jest głupi.
To wszystko co mam do powiedzenia na ten temat.

Ty człowieku masz problem sprawa między kobietą z obsługi a tobą to twoja sprawa. Jeżeli nie podoba mi się obsługa to tam nie idę i cześć jak czapka.Jestem klientem Joryca a nie jego pracownikiem co , kupuje tam gdzie dostanę lepsza ofertę a to że ta pani lubi sobie pogadać to jest jej sprawa. Nie zarabiam milionów więc kasa się dla mnie liczy chociaż klasa towaru też.
I to by było na tyle .
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~oLO niezalogowany
26 listopada 2016r. o 15:29
~ napisał(a):
~oLO napisał(a): Brałem u Joryca nowe opony i cena i usługa jest ok . Piszą że na internecie taniej ,ale trzeba jeszcze doliczyć założenie i wyważenie a wtedy ceny są zbliżone lub takie same.


Pracownicy Joryca próbują sprowadzić sprawę do absurdu twierdząc, że to konkurencja jest przyczyną rozpoczęcia tej dyskusji.
A tu jasno i wyraźnie jest napisane, że kobieta z recepcji w Jorycu zachowuje się nieodpowiednio wobec klientów. Nie wiem czym jest to spowodowane i nie interesuje mnie to - to sprawa właściciela.
Ale jeśli do nich nie dociera, że zamiast zamieścić przeprosiny wobec klientów by nie tracić kolejnych to nadal próbują przekonać, że klient jest głupi.
To wszystko co mam do powiedzenia na ten temat.

Ty człowieku masz problem sprawa między kobietą z obsługi a tobą to twoja sprawa. Jeżeli nie podoba mi się obsługa to tam nie idę i cześć jak czapka.Jestem klientem Joryca a nie jego pracownikiem co , kupuje tam gdzie dostanę lepsza ofertę a to że ta pani lubi sobie pogadać to jest jej sprawa. Nie zarabiam milionów więc kasa się dla mnie liczy chociaż klasa towaru też.
I to by było na tyle .
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~klient niezalogowany
26 listopada 2016r. o 15:33
Jeszcze się taki nie urodził co to by wszystkim dogodzil. Ja tam jeżdżę i widzę z roku na rok ich rozwój,doceniam to że obsługa wciąż ta sama,myślę że jakoś przetrwają bez cyberprzestepcow,w formie klientów, którzy stosują w obecnej chwili nieczystą grę. Do zobaczenia na wymianie opon!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~klucznick niezalogowany
27 listopada 2016r. o 9:45
~~Ja napisał(a): Panie kluczyk ,ma Pan wyraźnie problem, nie może Pan znieść pozytywnego nastawienia. Myślę że nie tylko ,TU' ma pan problem.Proszę zacząć pić, albo przestać. Ja firmę polecam i myślę że nie tylko ja
wy polacy jak zaczynacie rozmawiać to piszecie że ktoś ma problem?nie to ty masz problem bo bronisz czegoś o czym nie masz pojęcia :P ja mam bardzo pozytywne nastawienie do życia i ludzi :P nie trawię głupoty i kłamstwa :P i nigdzie nie wyraziłem opini o firmie :P próbujesz manipulować moim postem :P ukierunkować?tak jak napisałem wyżej że kobieta kłamie, a ty jesteś głupi i tyle.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Polak niezalogowany
27 listopada 2016r. o 18:27
Ja Polak twierdze że do firmy i osób pracujacych w Joryc nie mam zastrzezeń,zwrócić należy uwagę że w Bolesławcu istnieją nie mniej niż 10lat wiec licząc ze raz na 0,5 roku trafia im sie jakiś niezadowolony ze wszystkiego k... To współczuje pani która ma z nim do czynienia gdyż po 10latach ma około 20k... Których musi grzecznie obsłużyć . Praca z ludźmi to nie szkółka niedzielna ,wiem to bo mam z ludźmi do czynienia,i nikt mi nie powie że to nie prawda. Pozdrawiam was pracownicy obsługi klienta we wszystkich firmach ,którzy musicie udawać ze hamstwo was nie rusza.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
27 listopada 2016r. o 20:11
~~Polak napisał(a): Ja Polak twierdze że do firmy i osób pracujacych w Joryc nie mam zastrzezeń,zwrócić należy uwagę że w Bolesławcu istnieją nie mniej niż 10lat wiec licząc ze raz na 0,5 roku trafia im sie jakiś niezadowolony ze wszystkiego k... To współczuje pani która ma z nim do czynienia gdyż po 10latach ma około 20k... Których musi grzecznie obsłużyć . Praca z ludźmi to nie szkółka niedzielna ,wiem to bo mam z ludźmi do czynienia,i nikt mi nie powie że to nie prawda. Pozdrawiam was pracownicy obsługi klienta we wszystkich firmach ,którzy musicie udawać ze hamstwo was nie rusza.


Ad hoc.
Panie "Polak": CHAMSTWO.
Ale rozumiem, że ma pan do czynienia z "HAMAMI" od urodzenia i stąd ta błaha różnica.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA 1,5% podatku dla Klekusiowo