~Żółtawa Maciejka niezalogowany 6 lutego 2018r. o 20:18
Dlatego przez zakupem każdy klient powinien dokładnie obejrzeć towar który chce zakupić. Wada nie powstała nagle po wejściu do domu... Na szybko można zrobić jedynie zakupy w spożywczym ...
~Różowy Wiesiołek niezalogowany 6 lutego 2018r. o 22:26
Oni nie podlegają pod sieciówkę . Ceny maja z kosmosu. Ceny można porównać na stronie martesu. Chciałem kupić czapkę ale sprawdziłem na sklepie on line. Nawet cena wyjściowa nie była taka sama. Cena on line po przecenie to 39,99 bez przeceny 79 a stacjonarnie 99 i przeceny nie było. Jak sie zapytałem pani to odpowiedziała ze takie maja ceny w systemie. Natomiast rzecznik martes odpowiedział ze nie maja wpływu na ceny sklepów i ze zawsze mogę kupić online . I powiem wam ze z dostawa wyszło by mnie o 50 % taniej . Także nie polecam sklepu stacjonarnego
~~Zielonoszary Cyprysik niezalogowany 6 lutego 2018r. o 23:21
Po co korzystać z reklamacji w takim jak ten przypadku ? Przecież można oddać towar - odstąpienie od umowy z uwagi na towar niezgodny z umową, i po sprawie. Masz na to 2 lata.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.