~Czekoladowy Ligustr napisał(a): Trzeba było zgłosić sprawę do rzecznika praw konsumenta.
TAK NAPISAŁ RZECZNIK/
W większości przypadków sprzedawcy nie przyjmują zakupionych pełnowartościowy towarów - mówi Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów w Bolesławcu Waldemar Sawicki. - Jeżeli towar jest wadliwy to konsumentowi przysługuje prawo złożenie reklamacji, która powinna być rozstrzygnięta w ciągu czternastu dni. Martes Sport, powinien wywiesić w sklepie do publicznej wiadomości, swój regulamin. Z tego co Pan mówi wynika, że w tym przypadku sprzedawca przyjmuje zakupiony pełnowartościowy towar pod warunkiem, że wymieniony zostanie na inny. To oznacza, że firma ta dała możliwość klientowi wymiany, nawet wadliwego, towaru na inny, co jest niewątpliwie kompromisem i dobrym działaniem z ich strony. Większość firm, po odejściu klienta od kasy, nie przyjmuje zwracanych towarów i nie stosuje żadnych kompromisów. Co jest zgodne z obowiązującym w Polsce prawem - dodaje.