~~Krwawosiny Wyżlin napisał(a):
Może nie strategiczny ale 17 mln odbiorców to już coś znaczy. Bobrzanie ilu mają czytelników? Pochwal się. Fakt jest taki że Orlen ze spółki z zyskiem mizernym, teraz się rozwija. Przypomnę też sytuację LOTu. Kiedyś i dziś. No pandemia trochę popsuła... Tak że przestań pier....
Na przykładzie Trójki możemy stwierdzić, że rządy medialne PiS z 17 milionów zrobią siedem : (
A tu mierzalne skutki działań Kurskiego (i chodzi o oglądalność a nie o pieniądze tym razem)
: https://www.press.pl/tresc/64129,przybywa-widzow-_faktom_-tvn_-ubywa-_wydarzeniom_-polsatu
A Orlen faktycznie świetnie inwestuje, np . w projekt Kubica, czyli jak za pieniądze państwowej spółki poprawić notowania Morawieckiego i zatrudnić Dudzie aktora do spotu wyborczego.
Co do LOT-u to masz na myśli inwestycję w niemieckie linie lotnicze?