#Pannazdzieckiem nieaktywny 12 maja 2021r. o 16:54
Bogu Horusie ...wcześniej znany jako Falco ... miszczu zdania a małej litery i ortografii ... kiedy rozprawa ?
Ale powiem Ci Droga Miss ... ten tekst i interpretacja ... wzruszył mnie , ponieważ od lat studiuję Stary Testament i hinduskie Vedy .
Posłuchaj proszę i pooglądaj obrazki :)
Jeśli mówimy o prywatnej Jeruszaleim :) ... to mogę powiedzieć tylko tak ... wciąż nic nie wiem , a Janusz.T wie wszystko ... wie nawet kiedy będę miał zamiar pierdnąć i pójść po piwo :D
Ludzie w zasadzie myślą logicznie. Problem polega na tym , że operują na nie pełnych , bądź fałszywych informacjach. I dlatego taką logikę trzeba w du... ży kapelusz włożyć . Krzysztof Karoń.
#Pannazdzieckiem nieaktywny 12 maja 2021r. o 17:22
Szanuję Miss , a ciebie Parówa skopię .... kwestia czasu :)
Jam cierpliwy cham i prostak ... u nas na rampie wszyscy tacy ... Słoniu trochę się wyłamuje :D
Ludzie w zasadzie myślą logicznie. Problem polega na tym , że operują na nie pełnych , bądź fałszywych informacjach. I dlatego taką logikę trzeba w du... ży kapelusz włożyć . Krzysztof Karoń.
#Pannazdzieckiem nieaktywny 12 maja 2021r. o 18:10
Horus napisał(a): co zrobisz?
:D
ty jesteś normalny? :D
skopię ... umiesz czytać ... bochaterze z klawiatórką ?
#Pannazdzieckiem nieaktywny 12 maja 2021r. o 19:28
Gdybym wziął to nie było by kogo kopać Parówa :D
Nie wezmę . Obiecuję :)
Dopisane 12.05.2021r. o godz. 19:28:
... ale kiedy Parówa będę miał zaszczyt spotkać cię w realu ?
Radka nie musisz się bać . Obiecuję nie wezwie . Ja wystarczę Parówa :D
daj mi go na dwa,trzy dni a pozna prawdziwy smak roboty....
powiem mu o tacie co to jego matkę opisuje tutaj publicznie jako ''sukę ''
co ty na to? :D
twoja ''droga miss'' :D wie o tym że ty masz ''dar'' odnoszenia się tak do kobiet?
jej też zasadzisz ''nóż w plecy''?....;D
no bo kwiaty chcesz jej już wręczać...
wszystko idzie na ''przelew'' to skąd ty wytrzepiesz z dziesięć złotych ?
na zrzutkę na rampie liczysz?...;D