Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Już w piątek w Perle Żeliszowa „Serva padrona” z udziałem Bogdana Nowaka
~~Zielonkawożółty Rannik niezalogowany
1 czerwca 2023r. o 21:42
Jak strój obowiązuje? Gala, czy tenisówki?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Ojro niezalogowany
1 czerwca 2023r. o 22:36
~~Łososiowa Miesiącznica napisał(a): ten co niema ojro i miedzi
to na koncert nie chodzi

"Ten co niema ojro i miedzi to na koncert nie chodzi i w domu na d***e siedzi
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~OtherMind niezalogowany
2 czerwca 2023r. o 8:55
Tak czytam te żałosne komentarze i wcale się nie dziwię, że Polska wciąż nazywana jest zaściankiem. Pewnie, niech nikt nic nie robi, nie organizuje, nie tworzy, bo cebula zobaczy "euro" i przerażona. Jeden z drugim nic nie widział poza własną stodołą, ale co tam - nie wiem, nie znam się, ale się wypowiem, bo nie będzie mi niemiec tu kultury sprowadzał, kiedy za domem sterta gnoju do przerzucenia...
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Kobaltowy Chaber niezalogowany
2 czerwca 2023r. o 9:22
Jak by ci to wytłumaczyć...
Wiesz jak gotuje się żabę? Wkładasz ją do garnka z zimną wodą i stawiasz na gazie. A temperatura powolutku, powolutku w górę. Jak się żaba zorientuje, że siedzi we wrzątku, nie będzie już w stanie wyskoczyć. Podobnie Niemcy robią z nami. Dziś kultura za Ojro. A co dalej? Myślę że nie ma sensu czekać co dalej i już wyskakiwać z tego garnka.
BOJKOT!!!
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Kobaltowy Chaber niezalogowany
2 czerwca 2023r. o 9:49
~~Płomienna Karagana napisał(a): Jak przyjdę ze złotówkami to mnie wywalą?

Może nawet na kopach wyniosą...
Niemcy to potrafią.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Żółtorudy Przebiśnieg niezalogowany
2 czerwca 2023r. o 15:19
Dziwnie trochę, pierwszy raz spotykam się z czymś takim, a może to wydarzenie jest tylko dla Niemców? W końcu na stronie jest wszystko po niemiecku.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~~Żonkilowa Smagliczka niezalogowany