Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Nowe domy!
BolecFORUM Nowy temat

Akwaryści łączmy się !

8971
#blazer1983 nieaktywny
12 czerwca 2012r. o 23:27
bizon napisał(a): Panowie i Panie.
Zakładamy że jestem szczęśliwym posiadaczem zestawu 112l.
I co dalej ??
Co poczytać ?
Generalnie chciałbym :) mieć dużo roślin jakiś korzeń i może u-boota na dnie
Rybki kilka i to wersja jakaś pancerna.
Nie będę ukrywał - nie jestem nawet zielony w temacie.
Może te 112 litrów to jednak za duże wyzwanie ?
Możecie napisać co i jak na początek ?

Rośliny jak najbardziej ale ubota bym sobie odpuscisl :P
Pod wzgledem pancernych rybek to neoni na bank zalezy jaki ewentualnie chcesz stworzyc klimat.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2924
#Anonim2924 nieaktywny
13 czerwca 2012r. o 8:22
Bizon racja ! Ja zamiast ubota proponowałbym zamek, nurka i kolumny gotyckie :D

Jak chcesz pistię (roślina pływająca) daj znać na priv.
Pozdrawiam

Dopisane 13.06.2012r. o godz. 08:22:

miało być "Blazer racja !"
1665
#bizon nieaktywny
13 czerwca 2012r. o 10:40
Kurcze tak się coraz bardziej zastanawiam nad tą ofertą:
http://tablica.pl/oferta/akwarium-120l-z-pokrywa-filtrem-rybami-i-calym-osprzetem-IDVoGL.html#e6e2767d

Tylko jak to dowieść wszystko żeby nie umarło po drodze ? :)
Zobaczymy czy podeśle mi jakieś fotki na maila.
2924
#Anonim2924 nieaktywny
13 czerwca 2012r. o 13:23
Nie mów że myślałeś o wiezieniu akwarium z wodą :-) ?
No jak to jak...
Normalnie, spuszczasz wodę, żwir na śmietnik (i tak kupisz nowy, taki jaki będzie Ci pasował) ryby do jakiegoś pojemnika tak z 5l, w auto i wieziesz. W drodze z Lubina nic nie ma prawa ci zdechnąć.
Na giełdzie neonki pakowane są po 30-50 szt w worku z 1,5l wody i bez problemu kilka godzin przeżywają... Tyle tylko że worek jest "uzupełniany" tlenem. Ale przez godzinkę czy półtorej bez niczego dadzą radę !
1665
#bizon nieaktywny
13 czerwca 2012r. o 15:46
a to żwir nie ze żwirowni ?
ŻART !!!! :)
No niby tak.