~mama napisał(a): Tak jak Ty długo zastanawiałam się jakiego wybrać lekarza,tzn.miałam swojego do którego czasem chodziłam na normalne wizyty ale niestety nie prowadzi on ciąż. Szukałam dużo w internecie i w Bolesławcu i w Lubaniu i po przeczytaniu postów jak i opinii na temat dr.Downar-Zapolski stwierdziłam ,że bardzo chciałabym się umówić do niego na wizytę i żeby to ten lekarz poprowadził do końca moją ciążę.Kiedy zadzwoniłam do doktora nie miał wolnego terminu na "już" ale udało się mnie gdzieś wcisnąć ;) Lekarz bardzo miły ,sympatyczny ,bardzo dokładnie przeprowadził badanie.Zależało mi żeby zrobić usg genetyczne,które przeprowadza się między 11a14 tyg.ciąży no i właśnie u dr.Downara można je wykonać i tak jak pisałam ,lekarz bardzo dokładnie zbadał dzidziusia :) Jestem z tego lekarza zadowolona.Teraz jestem w 15tyg.ciąży i jest to moja 3 ciąża więc znam innych lekarzy z którymi wcześniej miałam do czynienia w szpitalu jak i na wizytach i mam porównanie.Lekarz Downar jest ordynatorem szpitala w Lubaniu ,niestety nie ma tam porodówki ale bez obaw zdecyduję się na poród w Bolesławcu bo wcale nie jest tutaj tak źle jak niektórzy piszą.pozdrawiam ;)
~naut napisał(a):~mama napisał(a): ,Lekarz Downar jest ordynatorem szpitala w Lubaniu ,niestety nie ma tam porodówki ale bez obaw zdecyduję się na poród w Bolesławcu bo wcale nie jest tutaj tak źle jak niektórzy piszą.pozdrawiam ;)
Dr Downar nie jest ordynatorem w Lubaniu tylko w Lwówku Sl. A w Bolesławcu jest źle... rodziłam tam dwa razy - i przy trzecim podziękowałam i wybrałam się do Lubania ;)
Dla mnie przy wyborze lekarza było ważne czy tam gdzie przyjmuje jest porodówka i czy wykona np cięcie. I dlatego się na dr Downara nie zdecydowałam - choć brałam go pod uwagę.
~mama napisał(a):~naut napisał(a):~mama napisał(a): ,