Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMAEfekt-Okna zaprasza
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
W imię przyzwoitości
4335
#Pannazdzieckiem nieaktywny
8 kwietnia 2013r. o 9:58
alter napisał(a):
Pannazdzieckiem napisał(a):
alter napisał(a):
Pana wywody to "mętna woda"...

Ale , że co ? Bo nie jażę Ego... isto :D

A ja nie jażę, czego nie jażysz? :)

"Mętność wody", to przeciwieństwo czystości - intencji, jasności - wypowiedzi, klarowności - poglądów.

alter ego :)

Wiesz doskonale o tym , że nie znam się na poezji , do mnie trzeba , jak krowie na rowie :)

Połączenie pomiędzy cyframi , intencjami , interwencjonizmem i prywatą . Myślę , że taka właśnie jest natura Stwórcy :) Zapewne się mylę , ale błądzenie , jest rzeczą ludzką ... Horera , czy abym przypadkiem zaś nie walnął był byka ? Jak się pisze Żeczą ludzką Egoisto ? :)

Ludzie w zasadzie myślą logicznie. Problem polega na tym , że operują na nie pełnych , bądź fałszywych informacjach. I dlatego taką logikę trzeba w du... ży kapelusz włożyć . Krzysztof Karoń.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
10114
#alter nieaktywny
8 kwietnia 2013r. o 10:27
Jak się pisze Żeczą ludzką Egoisto ? :)

wobec ironii ortograficzno-egoistycznej ;) to ja już składam broń :)

<b> Poezja Królową Sensytywnego Życia. </b>
4335
#Pannazdzieckiem nieaktywny
8 kwietnia 2013r. o 10:30
alter napisał(a): ... wobec ironii ortograficzno-egoistycznej ;) to ja już składam broń :)

Ale mam nadzieję , że się na mnie nie obraziłeś :) Miłego , na mnie czas :)

Ludzie w zasadzie myślą logicznie. Problem polega na tym , że operują na nie pełnych , bądź fałszywych informacjach. I dlatego taką logikę trzeba w du... ży kapelusz włożyć . Krzysztof Karoń.
10114
#alter nieaktywny
8 kwietnia 2013r. o 10:33
alter napisał(a): ... wobec ironii ortograficzno-egoistycznej ;) to ja już składam broń :)

Ale mam nadzieję , że się na mnie nie obraziłeś :) Miłego , na mnie czas :)