Jak polaczku nie umie się czytać to się nie chodzi do restauracji jeść a później pełną gębą kłócić się że nikt nie poinformował.
To że miękki papier jest w kiblu też powinni mówić.
Wstyd i hańba jacy krec ...i są ludzie !!!
~Nieuprzejmy klient niezalogowany 11 marca 2015r. o 18:57
Obwiniać obsługę za to, że samemu się nie potrafi czytać.
Wydała ci paragon z normlanym jedzeniem i co ma sobie teraz gumką wyskrobać i przerobić ci na zestaw a potem tłumaczyć się przed właścicielami...
Po tym co przeczytałem, to nie polecam ci wchodzić do KFC lub MC DONALDs bo nie ogarniesz przekazu płynącego z podświetlonych menu.
Idź sobie na stacje benzynową zamów hod doga a potem jak juz zapłacisz i dostaniesz paragon powiedz ze chcesz jednak hod doga w zestawie z colą to otrzymasz taką samą informację jak w tym barze przy autostradzie w którym tak cię skrzywdzili.
Jedna zasada bardzo ważna KLIENT NASZ PAN a moze gość był zmęczony i nie widział założę sie ze te wszystkie św krowy z boleslawca by widziały szczególnie te które mądrze sie wypowiadają zapamietac sobie I wbic do łba KLIENT NASZ PAN zygac sie chce od tych komentarzy
ludzie już nie bądzmi tacy pazerni na cole,trzeba też zrozumieć że tam ludzie pracują, a panem to jesteś w domu ,a nie w sklepie bo te czasy klient nasz pan to raczej do szefa ,bo pracownik co z tego ma ?marną wypłate ?
do mnie jak klienci pyskują to im do żarcia pluje,albo odgryzam kawałek pieczeni i sosem polewam i nie widać :P ale szczerze powiedziawszy to 90% klientów to chamy nieokrzesane,
Z przykrością stwierdzam , że zdarzają się bardzo nieuprzejmi klienci [ oczekują np. dań spoza karty , choć w karcie jest napisane co bar oferuje]. Jednak większym problemem jest brak wykwalifikowanych kelnerów/barmanów . Kto po szkole coś potrafi? Dziewczyny mało tego, że niewiele potrafią to : nie mają nawet w głowie tego, że kelnerka ma czyste włosy, paznokcie i odpowiedni makijaż. O zapachu nie wspomnę . Dalsze oczekiwania co do kultury , uprzejmości a nawet "polecania samej z siebie" to już wygląda na fanaberię szefa lub klienta.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku.
Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.