Portal nr 1 w powiecie bolesławieckim
REKLAMA Nowe domy!
BolecFORUM Nowy temat
Wróć do komentowanego artykułu:
Nieuprzejma obsługa
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 16:19
k1p napisał(a):
No bo niby jest promocja, ale skoro się klient nie upomina, to po co mu na siłę wciskać coś tańszego?


A po co są promocje?? :)

Po to , żeby zachęcić klienta do ponownych "odwiedzin" firmy!:)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 16:40
O ku... dzisiaj robiłem zakupy w żabce i sprzedawczyni nie zapytała mnie czy zbieram znaczki , co dalej robić jestem w desperacji pomóżcie :D
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
2820
#k1p nieaktywny
24 maja 2013r. o 16:44
~ napisał(a):
k1p napisał(a):
No bo niby jest promocja, ale skoro się klient nie upomina, to po co mu na siłę wciskać coś tańszego?


A po co są promocje?? :)

Po to , żeby zachęcić klienta do ponownych "odwiedzin" firmy!:)

Oczywiście, że tak, ale niektóre firmy jeszcze tego nie zrozumiały.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~s niezalogowany
24 maja 2013r. o 17:20
~m napisał(a): dla wlasnego interesu, restauracja powinna miec rozwiazanie tak prostego problemu. market nie musi, kilku klientow mniej tam nie ma zadnego znaczenia


Czyli jak coś takiego zrobi market to mozna przymknąć oko a jak mały przedsiebiorca to trzeba mu robić antyreklame?
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~m niezalogowany
24 maja 2013r. o 18:22
~s napisał(a): Czyli jak coś takiego zrobi market to mozna przymknąć oko a jak mały przedsiebiorca to trzeba mu robić antyreklame?


w markecie promocje sa napisane przy artykulach. tam gdzie obsluguje nas osoba wypada poinformowac klienta

Zmoderowano 24.05.2013 godz.20:53 - powód: usunięte zbędne cytowanie (moderator)
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 18:41
Profesor Legutko 500 odsłon , Korwin Mikke 1000 a restauracja 5000 w jeden dzień.
Bardzo skuteczna reklama.Gdyby się sami wychwalali to tyle odsłon mieli by przez rok.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
~ niezalogowany
24 maja 2013r. o 18:42
A ja specjalnie pojadę tam na obiad -- BEZ WSTRĘTNEJ COLI.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
3361
#vespa nieaktywny
24 maja 2013r. o 18:57
Klient zadowolony z obsługi poleci lokal dwóm osobom.
Klient niezadowolony opowie o tym dziesięciu znajomym.
A bardzo niezadowolony .... 5000 odsłon :)

Jak było w tej sytuacji to nikt z nas nie wie, bo relacja jest jednostronna (szanowna redakcjo). Ale dziwi mnie, że tak wiele osób akceptuje niski standard obsługi. Przecież większość z nas sama pracuje na swoje pieniądze, często ciężko. Wydawajmy je u ludzi, którzy to doceniają.

Tu pozdrawiam panią blond barmankę z Antiki, która podobną sytuację rozwiązała z uśmiechem i bez problemu. Widać można.
Zgłoś do moderacji Odpowiedz
Wypowiedz się:
Jeśli zostawisz to pole puste przypiszemy Ci losową ksywę.
Publikacja czyichś danych osobowych bez zezwolenia czy użycie zwrotów obraźliwych podlega odpowiedzialności karnej i będzie skutkować przekazaniem danych publikującego organom ścigania.
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii i wypowiedzi, a osoba zamieszczająca wypowiedź może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i cywilną. Bolec.Info zastrzega sobie prawo do moderowania wszystkich opublikowanych wypowiedzi, jednak nie bierze na siebie takiego obowiązku. Pamiętaj, że dodając zdjęcie deklarujesz, że jesteś jego autorem i przekazujesz Wydawcy Bolec.Info prawa do jego publikacji i udostępniania. Umieszczając cudze zdjęcia możesz złamać prawo autorskie. Bolec.Info nie ponosi odpowiedzialności za publikowane zdjęcia.
REKLAMA Nowe domy!
REKLAMA Metrohouse zaprasza